das wanneer we zwanger zouden gaan worden volgens het hiernamaalse zoals je ziet heb ik een keur aan keuze hahahaha
haha niet alle namen zijn door mij verzonnen, elk kitten wat hier geboren word krijgt Minas Morgul's voor zijn/haar naam (dat is een catterynaam) Sleepwalker werd het in dit geval omdat haar nest het thema Stephen King had. Abigail en Mystiklady mocht ik zelf de naam geven van de fokster en bij Ziva ook (viva las vegas omdat het met een v moest beginnen) De andere namen zijn door hun eigen fokker verzonnen hihihi misschien zet ik nog wel ff fotos in mn boekie, ff kijken hoe dat werkt hier pff
Hallo meiden ben ik weer.mijn moeder kwam langs... whahah die moet vaker langs komen... ze heeft de hele was gestreken. Ja mijn moeder is zo gek om dat te doen. Whaha nu voel ik me echt weer een tiener, maar mijn moeder is altijd bezig. als we in de tuin zitten bijvoorbeeld drinkt ze twee slokken van haar koffie en dan gaat ze onkruid wieden ff weer bijlezen..
nu juist het feit dat alle pendels wat anders zeggen is voor mij het bewijs dat dat allemaal klinkklare onzin is! hoe kan iemand ver weg op basis van een paar gegevens (die je deelt met 100.000en vrouwen over de hele wereld) nou vertellen wanneer jouw eitje en zijn zaadje een wonder gaan verrichten? na ja het zal mijn wetenscahappelijke inslag wel zijn dat ik dit niet geloof!
ik ga mijn compie weer om ruilen. ff eten bij paps en mams. dan vanv miss wel weer van de partij als ik zin heb. doei
Ik heb nog niet getest, maar ik kwam net achter het feit dat ik weer een bult in mijn oksel heb die pijn doet. Dit heb ik alleen op het moment dat ik een hormoonveranderings heb en niet bij ongi. Verder heb ik weer pijn in mijn kont dus ik begin hoop te krijgen... Niet te veel hopen JedidJah (ik probeer het nog, maar ik heb wel hoop)
Oww je cat's zijn ras cat's Mijne zijn ook speciaal maar hebben geen cattery naam Poepoe (mauw) Spookie (Stoek) Snoopy (Noob) Stippie (Tippie) Stumpy (stumpyjon) Amy heeft nog geen bijnaam hihi Ik had nog een poeske Poedie (toezie) maar zij is of overreden of weggelopen En btw heb vroeger andere dieren gehad: Een hamster (hamsterke) Een geit (bokje) Een poeske (puzz) Dus ja vroeger was ik niet zo creatief whaha
Vind je ook niet dat als mensen zeggen "ohhh 6 maand bezig is nog niet zo lang!" Dat je ze wel een klap wilt verkopen? Want voel die 6 maand maar! Elke maand zonder beeb is al erg genoeg! Zo i have spoken! hahaha
Is inderdaad domme opmerking! Sprak laatst iemand die steeds de vraag kreeg: én, voor jullie nog geen kindjes? Terwijl ze ook al twee jaar bezig zijn... Maar dat zie je natuurlijk niet aan de buitenkant. Zeker sinds mijn deelname hier, heb ik veel respect voor jullie dames!
@ Puzz: ik kan ze wel slaan... Ook dat mensen denken dat zwanger worden even gebeurt... GROM Erhm het zijn overigens 6 cylussen. Dat is dus vanaf januari...
Hallo dames Ik kon het niet laten en heb vandaag al getest maar ik zag maar 1 streep dus de test was negatief. We wachten nog maar wat af. En zwanger worden gaat echt niet in 1 2 3. wat zijn er toch af en toe domme mensen. zuurtje
En hoe dacht je daar zelf over voor je de pil liet staan? Ongetwijfeld naief, maar ik heb er nooit bij stil gestaan dat het wel eens langer kon gaan duren Nu we inmiddels vijf maanden bezig zijn weet ik wel beter!