NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Dat meen je niet.... :confused: Verschikkelijk...

@ iemand die vroeg of ik nog fris en fruitig was... Ik ben in de middag niet echt misselijk geweest, maar wel tijdens het eten. Ik moest bijna overgeven. Oooh dat is niet leuk... ik kon het gelukkig binnen houden. Maar nu voel ik me wel lekker, maar waarom vroeg je het?

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ooh natjes wat is er aan de hand?

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    spirit en elke, hopelijk worden jullie goed geholpen bij de arbo en krijgen jullie niet meer van die domme opmerkingen.
    heel veel sterkte.

natjes, wat balen, wat is er?(als je het wil vertellen hoor, hoet niet natuurlijk).

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    dat is dan niet zo fijn meis.. *knuffel*

5. natjes

natjes Niet meer actief

mijn broer en schoonzus zouden eind september trouwen..nu hebben ze ons net verteld dat alles afgezegd is. Schoonzus twijfeld erg over de relatie en of ze dit wel wil. (lees:schoonzus wil graag supercarriere en geeft alles ervoor op, lopen langs elkaar heen zien elkaar erg weinig..)

Ik zou ceremoniemeester zijn , had al vanalles geregeld, vrijgezellenfeest was net rond en dan nu dit....

Zucht ....:(

En dan voel ik me ook nog eens beroerd met opgeblazen buik, kramp in onderbuik, hoofdpijn en misselijk :( Ga lekker douchen zo en vroeg me bed in. Heb het helemaal gehad vandaag...

6. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    oooh meisje meisje, wat een stress... Ga lekker ff warm onder de douche of in een warm bad. en van mij krijg je een [​IMG]

7. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Klote natjes.. Dikke knuffel, rust maar lekker uit en lucht maar lekker je hart hier als dat helpt..

8. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Hahaha, dat was ik ook, die vroeg of je weer fris en fruitig was! Nou gewoon, belangstelling omdat je je vanmorgen zo rot voelde.

9. natjes

natjes Niet meer actief

tnx.. zit me best hoog. Was zo sneu om me broer zo gebroken te zien. Hij heeft het totaal niet aan zien komen... Ik had wel rare gevoelens steeds, en wel zo dat ik onbewust nog steeds geen kleding wilde shoppen voor hun bruiloft..alsof ik het inituitief wist ofzo..

10. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Gatsie, daar zit je nou niet op te wachten en je broer natuurlijk al helemaal niet! Sterkte!

11. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Oh en meiden: bedankt voor jullie lieve woorden en knuffels!

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Het lijkt me verschikkelijk meid. Het zal wel een tijdje duren voor dat je broer er boven op is. Geef ook maar een dikke knuf van mij... ook al kent hij mij niet

13. natjes

natjes Niet meer actief

meisjes ik spreek jullie morgen weer, ga nu lekker douchen en op bed nog wat lezen..

Doei doei ! xx

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    doe dat natjes...

15. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey twiggy!Hoe gaat het meid?
    Wat gaat het toch snel niet al 10 weken?Wauw
    Geniet ervan meid!

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    natjes: jemig, dat is k*t. Heel veel sterkte voor je broer, en ook voor jou natuurlijk

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Natjes, dat is idd geen leuk nieuws, jeetje wat rot, zeker voor je broer, dikke knuff en weltrusten vast!

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

pfff....wat een buikpijn :x

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Natjes...wat naar om te horen :( heel veel sterkte, vooral voor je broer ook natuurlijk.

20. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    :( female. Hoe is het verder met de kwaaltjes?

Deel Deze Pagina