Dat meen je niet.... Verschikkelijk... @ iemand die vroeg of ik nog fris en fruitig was... Ik ben in de middag niet echt misselijk geweest, maar wel tijdens het eten. Ik moest bijna overgeven. Oooh dat is niet leuk... ik kon het gelukkig binnen houden. Maar nu voel ik me wel lekker, maar waarom vroeg je het?
spirit en elke, hopelijk worden jullie goed geholpen bij de arbo en krijgen jullie niet meer van die domme opmerkingen. heel veel sterkte. natjes, wat balen, wat is er?(als je het wil vertellen hoor, hoet niet natuurlijk).
mijn broer en schoonzus zouden eind september trouwen..nu hebben ze ons net verteld dat alles afgezegd is. Schoonzus twijfeld erg over de relatie en of ze dit wel wil. (lees:schoonzus wil graag supercarriere en geeft alles ervoor op, lopen langs elkaar heen zien elkaar erg weinig..) Ik zou ceremoniemeester zijn , had al vanalles geregeld, vrijgezellenfeest was net rond en dan nu dit.... Zucht .... En dan voel ik me ook nog eens beroerd met opgeblazen buik, kramp in onderbuik, hoofdpijn en misselijk Ga lekker douchen zo en vroeg me bed in. Heb het helemaal gehad vandaag...
oooh meisje meisje, wat een stress... Ga lekker ff warm onder de douche of in een warm bad. en van mij krijg je een
Hahaha, dat was ik ook, die vroeg of je weer fris en fruitig was! Nou gewoon, belangstelling omdat je je vanmorgen zo rot voelde.
tnx.. zit me best hoog. Was zo sneu om me broer zo gebroken te zien. Hij heeft het totaal niet aan zien komen... Ik had wel rare gevoelens steeds, en wel zo dat ik onbewust nog steeds geen kleding wilde shoppen voor hun bruiloft..alsof ik het inituitief wist ofzo..
Het lijkt me verschikkelijk meid. Het zal wel een tijdje duren voor dat je broer er boven op is. Geef ook maar een dikke knuf van mij... ook al kent hij mij niet
Natjes, dat is idd geen leuk nieuws, jeetje wat rot, zeker voor je broer, dikke knuff en weltrusten vast!