hihihi..mijn hubbie zit ook achter z'n eigen compie...weliswaar wel allebei aan de eettafel tegenover elkaar heb je je msn beide aanstaan...kun je nog enigsinds comuniceren met elkaar
HAHA, nou als dat zo gaat met de relaties van tegenwoordig communiceren via MSN, dan is er toch iets goed mis hoor
Nou...valt eigenlijk heel erg mee *klopt ff af* Kan héél moelijk poepen (als ik geluk heb 1 keer per 2 dagen) en af en toe heftige buikpijn. Verder merk ik er niks van nog.... kan niet wachten totdat ik een dikke buik heb nou ja, totdat je het in ieder geval een béétje kan zien, nu zie je nog helemaal niks
uummm hoor hier aan de overkant van mij toch iets heeeel anders... Zeg iK NIET HEE MIJN MAN DE FINANCIEEL ADVISEUR zegt dat
Vroeger (oh my, begint dat nu al) op de studentenflat voerden we hele discussies via de chat over wie er aan de beurt was om koffie te zetten. Nu geen msn, we kunnen met de telefoon van toestel naar toestel bellen hier.
ik heb erge rugpijn al de hele dag... en nog steeds dat gevoel in me buik... moet heel vaak naar de wc... ik werd rond 10 uur wakker en tussen 10 en 1 uur ben ik 5x naar de wc geweest...:S me voeten doen ook enorme pijn... maby tog posi...?
Pfff, hele klushistories worden hier uitgewisseld, verhalen over vruchtbaar slijm, wel of niet kunnen poepen en dan ga je een beetje preuts lopen doen? Dat kan natuurlijk niet hè. [-X