NOD Augustus 2008

Discussion in 'NOD forum' started by xMamaDianax, Jun 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

*natjes strompeld de bus weer in....

Tjeeeee wat een dag! Heb voor de liefhebbers nog macaroni liggen? Wie wil?

Eventueel ook nog wafels, gevulde koeken of smoothies in de aanbieding!

2. nikky1

nikky1 Bekend lid

May 26, 2008
    748
    0
    0
    natjes ik lust wel een gevulde koek dan zet ik even lekker een bakkie koffie

3. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    jammie smoothies, gelukkig hier niet echt een winkel in de buurt, was er zo heen gerent...zucht.
    Wafels idem :)
    Bij gevulde koeken voel ik me te schuldig dus daar eet ik er maar 1 in een jaar van.

Nog even antwoord op dat zelfinsi verhaal. Het helpt echt om zelf daarna nog aan zelfbevrediging te doen. (niet alleenvoor zelfinsi, voor alle trouwens)
    (www.randjesfietsen.info)

4. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ natjes: harde dag werken achter de rug? Nou leg je voeten ff in het voetenbad en ga ff in de massage stoel zitten...

@ Smallville: Ik ben blij die info nu te hebben:(. Ik zal mijn man even informeren ;)

Iemand problemen er mee als ik the Phantom of the Opera ga kijken. Ik ben in een Gerard Butler bui en daar hoort the Phantom bij... Kunnen we gezelli met z'n alle meezingen... Wie neemt de partij van the Phantom...

JedidJah

5. natjes

natjes Niet meer actief

zucht... waarom lijkt iedereen nu ineens zwanger of heeft net een kind gehad.... jeeeemig! Lijkt wel een virus en ik ben stikjaloers op dat virus... IK WIL OOK!

6. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    jij komt echt aan de beurt... Ik weet wel hoe je je voelt. Wanneer je er mee bezig bent vallen de zwangeren vrouwen opeens op en gaan opeens alle gesprekken over kinderen... GROM

7. suzie80

suzie80 Bekend lid

May 14, 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Hey meiden,

Ben 1,5 week afwezig geweest door onze vakantie en wat is het druk geworden in augustus! :confused:

Ben nu ff niet in de gelegenheid om alles terug te lezen is echt veel te veel werk, maar kom nu wel weer lekker kletsen hier.

Al zal het deze week nog niet heel veel zijn, omdat we nog een week vakantie thuis hebben en ook nog wel een paar keer weggaan.

Heb inmiddels mijn ei denk ik wel gehad.
    Waarschijnlijk op vakantie.

Doe geen ovu testen, maar had rond dag 16 van mijn cyclus vruchtbaar slijm, dus dan zal hij wel geweest zijn.
    Zit nu op dag 20.

Hebben netjes om de dag gesekst, dus daar kan het niet aan liggen.

Nu nog ff 2 weken afwachten :rolleyes:

Denk wel dat mijn NOD iets eerder dan 6 augustus is, maar houd het maar ff daar op.

8. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    mensen het is nog lang geen augustus en we zitten nu al bijna op de 100 pagina's... Wat gaan we doen? De langste lijst ooit maken. Dan moeten we nog 800 pagina's vol kletsen...hihihihi

9. natjes

natjes Niet meer actief

Allemaal oud collega's die ik tegenkom op hyves die ineens net bevallen zijn... vriendinnen die net kleine hebben gehad, enz enz...

:( Grmblll...... :rolleyes:

Zucht........

10. natjes

natjes Niet meer actief

800 pagina;s nog? jemig...

11. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    jeetje, das aardig wat 800, maar dat moet ons toch lukken....... :)

12. natjes

natjes Niet meer actief

als we zo door tikken wel... ;)

13. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    ha ha ha, duurt nog even tot mijn NOD, ondertussen tijd zat om te tikken.

14. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik wil heel graag het NOD uit [zwanger zijn] en dat dat dan de langste lijst is... Zou dat niet grappig zijn... We komen er wel... alleen dan moet wel iedereen meewerken...

15. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    same here... Man ik heb nu eigenlijk geen zin meer. Ik moet nog bijna 3 weken wachten...

Ik wacht liever die negen maanden af ;)

16. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    ow, mijn mannetje komt thuis, harde werker een verwennen (lees: magnetron aanzetten)
    Tot later of morgenochtend. :)

17. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    Dan help ik ook nog even een handje mee om dat record te breken ;)

Vandaag heftige dag gehad: heb mijn baan opgezegd.
    Werk al 4.5 jaar bij mijn bedrijf en zie hier geen toekomst voor mij meer in. Was wel even zenuwachtig, maar ging wel goed.
    In mijn team (ik geef leiding aan 10 mensen) was de shock groot (iemand begon zelfs te huilen), mijn manager wil graag dat ik nog ietsje langer blijf.
    Al met al rare dag gehad!

18. natjes

natjes Niet meer actief

moet nog.... 31 dagen wachten! :confused: :(

Trouwens vandaag ovutesten binnen gekregen.. Was heel vaag. Zat in grote envelop welke opgescheurd was. (gewoon netjes langs de hele rand. De brief erin was helemaal verkreukt en daarin zat weer een kleine envelop met de testjes... Ben heel benieuwd wie die envelop heeft open gemaakt met mijn naam en adres erop. En wie nu weet dat we bezig zijn met zwanger worden.....

Zucht......

19. natjes

natjes Niet meer actief

oef Sylvia das een flinke stap, heb je al een andere baan op het oog?

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    Ja, heb al een andere baan.
    Kan daar tussen 01 september en 01 oktober beginnen (wil nog even 2 weekjes vrij nemen).

Super spannend allemaal!

Share This Page