tjonge.. nou je vriend had gelijk dus je hebt dus idd te snel gesproken . hoop dat je snel een beetje beter voel. genoeg vezels eten
1) De rente van twee woningen is twee jaar lang af te trekken (dus ook maandelijks terug te vragen) waardoor je geen dubbele maandlasten hebt 2) als het om bestaande bouw gaat, is er altijd wel een paar 1000 euro ruimte om extra te financieren. als het om nieuwbouw gaat, is de volledige bouwrente mee te financieren. groeten de man van deze muts hahaha
Nee hoor, vind er niks geks aan eigenlijk. Moest wel grinniken om je s.e.x. Dat is toch hopelijk geen verboden woord hier? Of hebben we het daarom steeds over klussen?
Volgens mij is hier geen enkel woord verboden. Echt, je kan het zo gek niet bedenken of het wordt gezegd
Hey peeps! Ik heb Amy net nog gezien! Ze loopt gewoon in de tuinen hier maar als je de deur open doet schiet ze weer weg Gek beest snap er niks meer van
omdat je iemand behandelt zoals jezelf ook behandelt wilt worden...en wij behulpzame mensen zijn...als je ergens kennis van heb en iemand heeft hulp nodig of kan hulp daarbij gebruiken, waar jij wel kennis van heb en de ander niet...dan help je diegene toch zodat de ander tot een goede beslissing kan komen is dit lief....ummm weet niet...zo zijn wij gewoon
Wow.. Ben het er helemaal mee eens hoor, maar niet iedereen denkt er zo over! Er zouden meer mensen zoals jullie moeten zijn. En nu gun ik jullie nóg meer een kleintje.. Al kan dat bijna niet meer dan ik dat al deed
volgens mij zijn jullie allemaal net zo als wij..... en ja helaas zijn er ook altijd mensen die alles alleen maar uit eigen gewin doen... daarom is ons bedrijf ook naar de kl*te gegaan.