Ja zulke mensen heb je ook helaas.. Als je een keer in de 'mood' bent wil ik wel horen wat er met jullie bedrijf gebeurt is. Ik zal je er nu niet mee lastig vallen
Ik moet ook zeggen dat dit het leukste forum is dat ik ooit tegen ben gekomen, of misschien pik ik toevallig de beste topics eruit. Ik ben ooit eens bij een hondenforum geweest maar daar was het echt dramatisch, allemaal mensen die de dingen niet met een korreltje zout konden nemen. Hoe lang is het geleden van jullie bedrijf debsje? En hoe lang hebben jullie het gehad?
afgelopen november failliet gegaan na 5 jaar met hart en ziel eraan gewerkt te hebben. je vertrouwd de verkeerde mensen en alles in 1 klap weg.
Tuurlijk vind ik dat helemaal niet erg....als ik mijn geheim hier prijs geef kan ik ook wel vertellen wat er met ons bedrijf is gebeurt..failliet gaan is geen schande...al rust er nog steeds een mega taboe op
Ja, daar is maar één woord voor, gewoon kut. en ja dat zijn twee woorden en er zijn er nog een heleboel meer toepasselijk, laat me nou even...
Nee het is geen schande, maar ik dacht misschien vindt je het moeilijk. In ieder geval zwaar klote zeg.. Maar jullie hebben nu allebei een leuke baan wel?
nee vind het niet moeilijk alleen wat er nu met ons prive gebeurt vind ik moeilijk. ja we hebben beide een leuke baan....maar zijn er voorlopig nog niet..door het faillisiment moeten we nu eerst nog 3 jaar de schuldsanering in....en degene die het veroorzaakt hebben rijden nog lekker rond in hun dikke boliedes met hun dikke huizen....tuurlijk deels ook onze eigen schuld maar je verwacht niet van je ex-werkgever waar je 10 jaar heb gewerkt waar je nu mee gaat samenwerken dat je zo vreselijk genaaid wordt dat je dit gebeurt..
hm, de man zit hier op de bank fronsend mijn kant op te kijken, ik geloof dat ik daar ook verwacht wordt. Hasta mañana ladies! Eens kijken of ik me morgenvoreg nog één keertje in kan houden met de testjes...
Nee dat verwacht je zeker niet.. echt f*cked up zeg! En dan moeten jullie ook nog je huis uit. Maar ik heb begrepen dat je het nieuwe huis wel ziet zitten dus hopelijk worden jullie daar gelukkig
ja het nieuwe huis is ook geweldig...heb eigenlijk ook wel zin om er heen te gaan...hier hangt zo'n nega energie.....dat het ook wel lekker is gewoon weer alles fris en nieuw..en overnieuw te beginnen.
zo er wordt weer wat gekletst... ik heb mij gewijd aan mijn stage dus ik ben er niet echt bij... handig die mannen... erhm wat denk je een mmm- mannen forum? whahaha