Meiden ik ga ook naar boven rennen...en me bovenop mijn hubbie laten vallen...voor een goeie klusavond *grin* grin* tot morgen weer!
klusze debs! denk dat ik ook maar eens richting hubbie gaat, die ligt ondertussen al in coma.. Bye bye!
das pas echt lullig echt meid ik zou haar wat aan kunnen doen maar ja dat zal jij (jullie) ook wel kunnen bij wijze van spreken. Ik lees de hele dag wel mee maar ook heelveel pagina's gemist dus weet niet echt wat er aan de hand is bij iedereen. Hier heeeellll erg misselijk en vreemde krampjes oja pijn in mijn onderrug ook maar alles niet de hele tijd gewoon met vlagen. dus ik ben heel erg aan het broekloeren
weltrusten girls slaap lekker of eigenlijk sex lekker ik ga ook maar naar boven hoe was het ook alweer ogen dicht en gewoon gaan met die banaan nou doegies
weltrusten meiden slaap lekker voor straks. helaas voor mij geen geklus vanacht me mannetje heeft nachtdienst.
hahah oke dan is het goed maar misschien ben ik blond hoor maar waar woon jij als vragen mag als het bij jou net 5 uur geweest is?
huwelijks reis en dan ben je op het forum hihihihihi ik zo wel iets anders weten hahahahaha o sorry ik begreep je niet ik kan namelijk echt niet alle namen onthouden
dat geklus hebben we op de juiste dagen gedaan.. dus nou afwachten.. 3maanden geleden gestopt, foliumzuur geslikt.. en voorzichtig gedaan.. dus nu hebben we juist geklust op de juiste dagen