goedemorgen meisjes... Ben toch nog even in slaap gevallen vanacht. Loop nog steeds met hoofdpijn, gisteravond erg misselijk geweest in bed. Loop nu met mega krampen in onderbuik. Denk dus dat de ongi in aantocht is...
morguh nou me vingertje is helemaal dik en blauw geworden kijk het vandaag nog wel ff aan anders ga ik langs de huisarts! zo nu zit ik weer officeel weer op het wachtbankje want ik voel me ei niet meer
Meiden, goedenmorgen...ik kom de bus wat rozer maken...Kan het nog niet zo bevatten en geloven, maar dat ding gaf 2 streepjesssss!!!!!(ga nu weer naar mijn ontbijtende dochter) toedelsss tot later!
oeff...pijnlijk! 1 tip: koop arniflor van vsm en smeer dit elk uur erop. Het liefste de tinctuur die is nog geconcentreerder. Hou dit elk uur vol en een paar dagen lang, dan is het zo over! (spreekt ervaringsdeskundig met lomp paard die graag op tenen ed springt...)
Goedemorgen meisjes, Gefeliciterd Mienime Ik ga eerst zo meisje naar kdv brengen ene proberen bij te lezen. Ben de komende dagen week minder hier hoor. Moet huis aan kan t maken, hebben zondag openhuis
MINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII JIIIIHHOOEEEEEEEEEEEE! IK wist wel dat je op roze mocht... Nou meid, gezelli hoor. Saampjes! Hebbie een foto? Wanneer is nu je uitgerekende datum? Hele hele hele dikke zwanger knuff voor jou!
MINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII JIIIIHHOOEEEEEEEEEEEE! IK wist wel dat je op roze mocht... Nou meid, gezelli hoor. Saampjes! Hebbie een foto? Wanneer is nu je uitgerekende datum? Hele hele hele dikke zwanger knuff voor jou! Oeps, Mamaline maakt foutjes...
Dank je wel, natjes, gaby en smallville! Gaat het alweer wat beter met je meisje, small?Succes met open huis!
Thanks mamaline ben NOG steeds een beetje trillerig hihi...heb geprobeerd een foto te maken, maar die worden zo vaag heb ook geen bloem op mn camera waar ik wel eens meiden over heb gehoord. Maar dan zou 17 April de uitgerekende datum zijn, vandaag 5 weken...straks maar eens op mn gemak naar een banner zoeken
Ik ben mn meis verschonen van een poepbroek en dan even met haar spelen enzo...ben er later weer, als ze op bed ligt, maar moest nu achter de laptop om jullie het nieuws te brengen...vriendlief slaapt nog..pfff haha EDIT:toch een fotootje..hoop datie duidelijk is...?
Heey, gooood morrning! Nou feestweek was erg leuk, allen hubbie kwam niet opdagen, wat voor en boze Nrg50 zorgde, maar goed. /met dinnetje toch veel lol gehad. Had op station Haarlem voor haar nog een heel mooi maansteen kettinkje gekocht, waar ze heel erg blij mee was. Ze zijn nu ruim een jaar bezig en mogen in okt. naar de gyn voor IUF. Ennuh, moet jullie teleurstellen, maar ik ga geen 40+ pagina's terug lezen! Strak lekker naar de sauna
Goeiemorgen! even een vraagje: Ik heb hier wel eens gelezen dat de kruidvat testen wel aardig gevoelig zijn. Hoe zit dat met die van de trekpleister ( verder zelfde testen, ook met zo'n pippetje), die heb ik namelijk nog liggen van n vorige keer...... en anders haal ik die van de kruidvat weer..... ( ben alvast aan het nadenken voor woensdag NOD dag ) Als ik daarvoor tenmniste niet word!