Mmm, ik vraag me af of je geen koorts hebt ?! Temp boven de 38... Verder vind ik ze altijd erg ingewikkeld, die tempkaartjes.
MieniMe Gefeliciteerd! echt gaaf super. Na hoeveel dagen had jij een posi test? Hier nog alles hetzelfde nog steeds niet ongi en ook geen posi test maar geen bloed geeft moed
@ caecilia: je hebt helemaal gelijk. Toen ik de vorige keer zwanger was wist ik het gewoon. Ik had helemaal geen test nodig. Ik hoop dat ik nu gewoon kan wachten met testen tot ik weer dat gevoel heb. Ik hou ook niet van negatieve testen.
meiden even een vraagje volgens mij reken ik het iedere maand verkeerd (ja sorry blond) maar ik zou nu gewoon mijn banner weer op 30 dagen zetten want ik tel nu gelijk veder dus dag 1 als morgen das fout he? dus ik zit eigenlijk al een half jaar fout te rekenen? hihihi
@Tomnaat, als de duivels er vandaag zijn dan is het vandaag zowel de laatse dag van deze cyclus als dag 1 van de volgende!
zie je blond heb ik gewoon de hele tijd verkeerd gerekend maar dank je ik ga dan effe alles aanpassen
Minime GEFELICITEERD En op naar nog veel meer zwangere meiden in de bus. We gaan gewoon naast het record van meeste berichten ook voor de meeste zwangere in een maand. Liefs Zoe
good morning.. ben nog niet helemaal wakker maar tja.. ik kijk toch elke ochtend hier vor zwangere Gefeliciteerd Mienime... (3e keer al haha) en nu ga ik je even voor de 4e keer feliciteren. tot strakjes weer
MieniMe: gefeliciteerd! Heerlijk meid. Ik ga zo de hort op, eerst even wedstrijdtenue passen en daarna shoppen met vriendinnetje. Fijne dag allemaal!
Meiden...help Ik zit een beetje onzeker te zijn hierzo. Vanochtend tijdens het douchen gebruikte ik mijn lactacyd. Gewoon, om me te wassen. Ik ging met een vinger naar binnen en toen ik eruit kwam, kwam er een bloedprop mee. Een behoorlijk ding. (sorry voor de onsmakelijkheden) . Het leek wel een groot stuk vel, taai, door en door rood. Nu blijf ik bloed druppelen..... Ervaring ermee...any one?
@ MieniMe : Gefeliciteerd @ NRG50 : als het je ei is dan moet het een aantal dagen hoog blijve @ female81 : In zwangerschap en om zwanger te worden moet je zo min mogelijk lactasiet gebruiken. Het haalt bijvoorbeeld een deel van je slijm weg die nodig is voor de zaadjes. Het kan zijn dat je een wondje heb opengemaakt of je hebt wat losse bloedjes te pakken. Zolang je geen kramp heb hoeft er niets aan de hand te zijn. Als je kramp hebt dan is het mis. Nu niet bij ieder ding denken ik heb kramp, want ik weet uit ervaring dat je die krampe echt voelt want het zijn weeën en ondanks dat ik nooit bevallen ben is er een groot verschil tussen krampjes van zwanger zijn en krampjes van mk's. Wees niet bang wordt niet gestressd. als je je onzeker voelt bel je de dokter op. Groetjes JedidJah
Heb ik geen ervaring mee maar misschien even verloskundige bellen ofzo en daar je vraag even aan stellen?
goede morgen allemaal..., ik ga eventjes een test halen...en ga gelijk testen... als ik meer weet krijgen jullie het gelijk te horen... gaan jullie voor me duimen...? ik hoop echt dat het posi is... xxx
Jeejtje female, heb je ook pijn/krampen? Kan me voorstellen dat je even onzeker bent nu...Heb er geen ervaring mee, maar ik zou gewoon voor de zeekrheid je VK bellen, kijken wat die zegt.Probeer iig nog positief te blijven he!Gewoon bellen, meid *knuff* Bedankt allemaal voor de felicitaties en wow, ik sta roze op de lijst Ik heb 7 dagen na NOD getest (NOD was vorige week vrijdag 08/08/'08)en ben met vlagen een klein beetje misselijk en af en toe wat moeier, maar verder nog weinig kwaaltjes, maar de vorige keer kreeg ik ze ook pas erger bij ong 6 weken, dus wie weet