Ik hoop dat mijn ei er ook zo uitziet met heel veel zwemmers er omheen! Over 2 weekjes zullen we het weten.....
kling meisje: foto van pc hier toevoegen:" Ga naar www.photobucket.com...registreer je daar en click daarna in photobucket op choose file...dan kun je foto's vanaf je pc uploaden daarheen en dan zie je daarna dit onder je foto staan Email & IM Direct Link HTML Code IMG Code kopieer deze link en die plak je hier in een bericht en hopla je foto staat hier
dank, ik snap nu! maar alle fotos zijn te groot! ga ik een andere x wel proberen aan te passen ofzo! de zon schijnt hier trouwens! ga ik even inhuppelen en dan werken . hoop vannacht vóór 02u het hek dicht te doen! liefs klingelmuts
oh oh oh.. zo heerlijk, ben ondertussen nog altijd in mn nachtjapon.... (heerlijk dus!) maar ook gelijk aan het werk, ik heb een documentatiemap op standaard die ik aant vullen ben. met informatie en fotos pffff heel werk moet volgend weekend wel klaar zijn
Net terug van de opening van het nieuwe winkelcentrum hier. Er was voor de kleintjes een draaimolen. De laatste keer dat we onze zoon (1,5 jaar) erin hadden gezet heeft hij de hele rit heel hard zitten huilen (onze held ) Dus is deze slimme mama met hem meegegaan.... Na het eerste rondje begon alles een beetje te draaien en begon mijn lunch weer naar buiten te willen... Heb me helemaal schrap gezet maar was dolblij dat het ding stopte... Mijn kleine vent vond het wel gezellig met mama, geen traan gelaten! Was 1 uur geleden... en ik ben nog steeds draaierig...
jij grappermaker ik heb dat ook hoor ! als ik heb gewerkt heb ik al heel geen zin meer in me eigen huishouden mja iemand moet het doen anders is het hier zo een varkens stal
ik zit ook in de schoonmaak for a living... ik heb sinds maandag vakantie, en ik heb ook echt nog maar bitterweinig in huis gedaan hoor, alleen dingen die echt niet ff kunnen wachten, zoals de afwas of de kattenbakken, maar voor de rest ben ik echt niet van plan echt veel te doen