augustusbus vs septemberwagentje.. hmm.. IS TOCH DUIDELIJK? ik moet er vaak aan denken dat het is idd net zoals op school.. mijn jaar was echt het leukst jaar.. is ook bekend dat we een geweldig groep waren.. zo is het met augustus bus.. is gewoon een FEESTbus
Oh, daar zag ik gisteren een boek over. toen ik bij Bol naar boeken over zwangerschap aan het kijken was, kijken hè, niks besteld
idd fijn knijpen en kun je ook met excuus us ff lekker tegen hem schelden hahahaha. wat goed van je zeg! ummm..had ik ergens om gewed dan
nou ja wat een rare antwoorden in die klote kinderwagen dus hun vinden ons dan kinderachtig , wij hebben het tenminste gezellig
Nee, maar het was te proberen. Morgen test ik, en ik ben om de één of andere reden doodzenuwachtig. En ik weet nu al dat het bij een positieve test heel erg moeilijk gaat worden het hele weekend ons stil te houden tegen zwager en schoonzus... en bij een nega test misschien ook wel, want dan moeten we ze om hun geheim vragen, haha
phoee...was mijn hersenen al aan het kraken wat ik nu weer voor een mega bedag op tafel moest gaan leggen hashahahaah
Hey meiden Ik hoor van alle kanten dat er hier veel gekletst word.. en dat het jammer is als je niet echt bij de vaste hoort dat meiden geen antwoord krijgen. Mischien zou het toch leuk zijn om hun er ook bij te betrekken of iig antwoord geven op hun vraag Ik heb vorige week ook een bericht gepost waar gewoon doodleuk overheen werd gekletst. niet zo leuk toch Ik wil jullie helemaal niet de les lezen of zo en als jullie ermee door willen gaan ook prima maar wou het wel even gezegd hebben haha Ik kom hier verder weinig maar lees op verschillende plekken dat meiden het niet zo leuk vinden....Dus ik dacht ik ga wel ff wat tikken hier
Ik heb hier nog nooit iemand genegeerd, en ik heb ook niet het idee dat andere meiden dat wel doen. Als ik het antwoord weet op een vraag dan geef ik die, zo niet dan niet. En zelfs dat meld ik meestal nog wel even. Verder ga ik hier niks over zeggen. edit: behalve dan dat dat ik het jammer vind dat die meiden die zich genegeerd voelen daar niet zelf mee komen, op welke manier dan ook. (pb of gewoon hier)
Nou nou gaat lekker zo tussen de bus en kinderwagen! Wat een onzin zeg wat maakt t nou uit of je veel of weinig mee klets?! We willen toch allemaal een klein wondertje onder ons hart hebben groeien!? Heel veel roze voor iedereen of je nou in de bus zit of kleine wagen! En voor de kletsers onderons veel kletsplezier en laat de gene die dat niet doen ook in hun waarde! Gr Teigetje1978 ook geen grote kletser, meer een meelezer!
Nou ik kan mn bericht nog wel even opzoeken hoor waar gewoon doorgebept word en geef ook niet iedereen de schuld maar het gebeurd gewoon wel en wat jullie ermee doen moeten jullie ook zelf weten ,,wat ik al zei is geen aanval Doe ermee wat je ermee wilt doen
tsja wat moet je hier op zeggen ... tuurlijk is het niet leuk als je geen antwoord terug krijg maar er word hier zoveel gelult door heel veel meiden dat het soms echt niet bij te houden is en dat de pagina's heel snel voorbij gaan , en dan kan er wel eens iemand vergeten worden ! maar iedereen mag hier gewoon mee kletsen of je er nou vaak op zit of bijna nooit en we praten tegen iedereen !