Mmm, er wordt inderdaad veel gekletst hier, maar ik heb niet het idee dat je er niet tussen komt. Ik vind het wel jammer dat als je een dag gewerkt hebt en dan weer langskomt op het forum, dat je dan 40 pagina's terug moet lezen om te weten hoe het met iedereen gaat. De bus is ook steeds moeilijk te vinden. Maar goed, misschien als de 1000 pagina's gehaald zijn, dat het hier weer iets rustiger word
volgens mij wij allemaal wel wij zitten allemaal op het plasje van juud te wachten dus nu gaan we zingen *juud plast straks in een potjeeeeeeeee*
Ja ik vind het nu ik weer aan het werk ben ook wel lastig om 40 pagina's door te lezen, soms lukt dat en soms niet maar is geen probleem als je niet alles bijgelzen hebt, verwacht niemand van je, volgens mij.
whahahaha tomnaat... laten we maar niet te hard zingen.. bij jou ging door ons gezang de poort open! maar eh juud.. je moet echt gaan plassen hoor.. ik moet vanavond ff weg en straks mis ik het roze gejubel!
Ik mis ook best weleens iets en als ik alles heb gelezen weet ik soms niet meer wat ik heb gelezen. Er zijn ook meiden die gewoon even om een update vragen en die wordt dan tussendoor ook wel gegeven Jummie, dat klinkt goed! Maar ik blijf even ver weg van de snoepjes, koekjes en al het andere lekkers wat in de kast ligt. De 20 kilo die ik kwijt ben, wil ik niet weer terug!
NODLIJST AUGUSTUS 2008 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama&Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh & Marooz & spirit70 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Tomnaat 192 passagiers voor de roze bus! 15 Zwanger, 63 ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest 6 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag TESTMARATHON 15 Augustus: - zuurtje - Mup 17 Augustus: - JedidJah - Smallville 27 augustus - Natjes - Nrg50 - 1ste Wondertje 30 Augustus: - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - MilkHd - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Heb mezelf even op Van slag gezet en nog even uit de VIP. Sorry dames, maar geen bloed geeft moed!
Ben er ook weer even Nee toch, niemand verwacht dat je alles bij leest. En zelfs de die hards missen ook wel eens wat. En als ik het bijv. toch wil weten hoet jhet met iemand gaat dan pb ik die gewoon. September moet niet zo zeuren hoorrrrr. Bij zwanger worden is ook zo'n topic, draagt een specifieke naam maar gaat eigenlijk net als bij ons om net ietsje meer dan dat. ben even boodschapjes doen
Over het algemeen voel ik me kl*te, van zowel hormonen als gewoon baalstemming. Maar of ik me zwanger voel: ik had dat voor mijn negatest heel erg. Nu is het waarschijnlijk gewoon ijdele hoop. Maar de apotheker zei dat het echt bij iedere zwangerschap totaal anders kan zijn. Bij Siem had ik meteen grotere (.) (.), maar nu dus totaal niet. Toen had ik ook zo'n onbeduidend zwanger-gevoel. Ik weet dus niet of ik er nog op moet vertrouwen. Heb nu weer even gevoel dat ik zo ongi word... Of zijn het de zenuwen? Meisjes, ik ga liever uit van een negatest, maar hoop natuurlijk stiekem...
joeppie vakantie MieniMe gefeliciteerd voor de rest heb ik niet alles gelezen ben ik wat vergeten? hallo allemaal
Echt waar Puzz? wat erg! Weet je gyn dat ook? Ik had t ook een keer toen ik 16 was. Was wel aan de pil, en had ineens heel heftige bloeding en een wit weefselpropje van ongeveer een kleine bruine boon. Vond t toen een beetje vaag, maar had t gewoon doorgespoeld, maar achteraf ging ik er over nadenken. Blijft vaag...