ik zie dat dit pas je eerste ronde is ? dan heb je gewoon kans dat de huisarts niks doet ! de pil moet eerst uit je lijf.
Leuk! Is ze altijd zo vrolijk? Leuke hondjes in de vensterbank ook edit: of zijn het katten? Ik moet hier nog heel even verder poetsen, beetje was opvouwen en de vloer in de keuken en de kamer nog. Ik heb eigenlijk geen puf meer dus de wc laten we maar voor morgen.
Ik moest net zo lachen..zat even met buurman en hubbie op bankje voor het huis... Komt de buurvrouw aanrijden, die had net kind opgehaald van de creche (1,5 jaar oud). Komt kindje de auto uit, negeert zijn vader en komt heeeeerlijk met mij knuffelen. Had hem weekje niet gezien en hoorde van zijn ouders dat ie constant mijn naam riep, hij had me blijkbaar gemist... Achos zoooo schattig. Dan beginnen helemaal de eierstokken te rammelen... (misschien vandaar die steken en krampen )
ga zo met mannetje filmpie kijken. Tegen de tijd dat ik terug ben, waarschijnlijk morgen ochtend zijn jullie al ruim over de 1000 pag heen
ok meiden nu heb ik ff advies nodig he he he zit ik net te toileteren (zal ut ff netjes zeggen) en veeg met pampiertje mijn bloemetje af en zie ik ineens een klein witmelk achtig propje liggen Geen idee wat het is...heb ik nog nooi eerder gezien/gehad..... jullie een ideetje misschien?
nou ik heb ook ff me zegje gedaan in september ! iedereen gaat nu mystiklady aanvallen terwijl ze helemaal niks kwaads bedoeld!
ik ga boven op bed met me kersenpitzakje lekker zw-blaadjes lezen! doei doeix succes met de 1000 halen vanavond!