Aaah wat een lekker frummelke....lekker vrolijk manneke meis heb smsie gestuurd hihihi...ben benieuwd wat ik terug krijg
Dank jullie wel! Trotse mama! In het echt is de foto mooier... door het verkleinen is ie wel wat grauwer geworden...
deb hoe kan onze banners nou gelijk lopen ja sorry hor begrijp er geen sikkepit van of heb jij dat gedaan dat je nog in aug blijft ofzo waar is je mannetje eigenlijk?
nee heb mijn eigen eerste dag van mijn menstruatie ingevoerd. ohhooo dan loopt jou banner nie goed lieve schat.....ga nog us naar die site en voer us opnieuw je ongie datum in.. Mijn mannetje is op een bedrijfs feest van z'n werk in scheveningen
Caecilia: lekker ventje heb je! En de eendjes kunst vind ik ook errug leuk. gaby: Ik snap de ontpil gedachte wel hoor, en ik hoop dat pix gelijk heeft en dat ik echt hartstikke zwanger ben
jij zit nog 2 dagen totaan je eierenleg dag en ik nog 2 dagen totaan mijn vruchtbare dagen klik maar eens op aftellen tot ovulatie dan kom jij uit op 2 dagen en ik nog 5 dagen
ik ga vanaaf maar eens vroeg naar bedje toe denk, ben echt helemaal niet lekker ,net alsof ik koorts ga krijgen heb het koud warm me wangen gloeien helemaal
dat lijffie van jou is ook flink aan het werk he meis.....is goed dat je die lekker rust geeft dan kan tie goed z'n werk doen
ozooo dom bij jouw staat het woordje tot er nog tussen wat een sukkel ben ik zeg. ben er niet helemaal bij. heb je al een sms terug? ben ook niet nieuwschierig hor
ik hoop het ook voor je ik ga ook ff douche... en ben daarna weer terug tot straks JA nik : kom er zo aan hihih daarom spring ik ook ff snel onder de douche tot zo !
Whahahah heel veel plezier Debs, You go girl! Zet maar een liedje van Pink op. @ all Ik ga koffie drinken bij de buuf, veel plezier vanavond