OMG tranen rollen hier over mn wangen van het lachen, ik lees ook hardop voor hubbie wat jullie zeggen waardoor ik haast in mn broek pies van het lachen, Hubbie: (buro naast me) huh waarom zit je dan nog niet op schoot om me te verleiden? PML !
Ik mag op rood ben woensdag ongesteld geworden helaas....op naar september...hopelijk krijgt Caruli gelijk succes iedereen en alle zwangeren gefeliciteerd!
HAHAHAHAHAHA.....das een beter antwoord dat die van de mijne.....die zegt gewoon jullie zijn knetter gek met z'n alle en gaat verder kijken naar vegas .....en dat terwijl we moeten klussen
Hubbie zegt kom maar op dan IK zeg: kan niet ben moe. Hubbie: net was je nog niet moe! IK: ja maar ik heb gebungeejumpt vandaag! Hubbie: ................ vrouwen...
die vent van mij vraagt zich ook af waarom ik elke keer zit te lachen.. haha.. ikke het uitleggen, zegt ie: en daarom zit jij de hele avond achter de pc?! haha..
Als je gummieslijm heb en je heb een vent klaar zitten die zich aanbied....DAN ZEG GIE TOCH NIE IK BEN MOE! dan zeg je Hupsakee raggen met die hap..
ik ga me bed wel opzoeken eens kijken of manlief nog aan me gummiebunjie wil hangen hahahahah Trusten!
NODLIJST AUGUSTUS 2008 [/ 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama&Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 & Nina010 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh & Marooz & spirit70 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979& Sucre 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Tomnaat 194 passagiers voor de roze bus! 15 Zwanger, 65 ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest 6 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag TESTMARATHON 15 Augustus: - zuurtje - Mup 17 Augustus: - JedidJah - Smallville 27 augustus - Natjes - Nrg50 - 1ste Wondertje 30 Augustus: - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - MilkHd - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] Voordat we de bus helemaal kwijt zijn... Aura heb je op rood gezet. Succes met je nieuwe ronde...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik heb HET moment gewoon gemist! 1000 pagina's... Meide ga niet meer alles teruglezen, ben net terug van m'n werk en doooooodop. Moest werken met een uitzendkracht, nou dan kan ik net zo goed alleen staan . Zo iemand weet echt nergens iets van, dus je bent steeds zelf aan het heen en weer rennen... Pffff en morgen nog weer verjaardag van m'n (vreselijke) schoonmoeder... Ga nu dus gauw m'n bedje opzoeken! Weltrusten lieve busvriendinnetjes
ik moest manlief laten zien wat waar ik mee bezig was dus heb hem alles even uitgelegd hij denkt dat ik alleen maar bezig ben met zwager worden en dat er over niks anders word gelult.dus hij heeft even gezellig mee gelezen. trusten debs slaap lekker
speciaal voor debs en haar propje de volgende pagina: http://muissiemuis.web-log.nl/mijn_webl ... eming.html
haha oke Nikky, maar alsnog waarover moest jij een paar blz terug nou zo over lachen? dat zei je tegen mij