goedemorgen meiden, Goedemorgen small, we zijn weer de eerste zoals gewoonlijk Ik ga ook even bijlezen..
@ ppa & cin: Ik had t laatst ook, ineens een cyclus van 40+ dagen. Heb 2 keer getest toen, en werd uiteindelijk toch ongi. Dus misschien testen met erg gevoelige testen (zoals kruidvat ofzo), en anders vrees ik dat jullie nog even moeten afwachten... @mystiklady: FF zegt: eerst gummy slijm, dan creamy slijm, dan misschien ei-wit-slijm (maar dat hoeft dus niet, kan ook creamy blijven) en dan, tadaaa: EI! @Tischa: Heb me laten vertellen dat een steep een steep is, en indrooglijntjes niet bestaan. Dus heel stiekempjes alvast een beetje gefeliciteerd! @Jewel: Spannend! Wat knap dat je tot maandag kan wachten! Zwangerschapskwaaltjes=HCG (tenzij je een Klingels-fop-lijf hebt), dus zou en posi test moeten kunnen geven.... @iedereen: Gooooood Mooorrrrrning! *Deelt bakkies Senseo cappucino uit*
Hey Natjes, hoest met de kwaaltjes? Hier alleen gevoelige (.)(.) en verder (nog) niets. Maar had eigenlijk ook niet zo veel hoop deze maand. Heb me ook opgegeven voor het nieuwe programma op tv: "Help!, Mijn man is GEEN klusser!"
goedemorgen nrg50! Hoe is het met je? Al ergens last van? Hier nog steeds last van onderbuik en hoofdpijn..naja we wachten af!
moggu meisjes even n beetje geprobeert bij te lezen. @Tisha, nieuwe test doen Nou weet het nu zeker dat ik niet zw ben. Ik temp nu de laatste 8 dagen, en met 36.1 kan je toch echt niet zwanger zijn... aan het ontpillen dus.. hoop dat ik snel ongi word en weer aan de slag kan
denk dat ik mijn banner even aanpas tot de 27e ipv oorspronkelijke nod de 22, nu wordt ik zo nerveus als ik nog 6 dagen zie staan...
@ natjes en nrg50..spannend...altijd dat afwachten he.... @Tisha...ben benieuwd hoor...nog 1 doen... @Smallville...je weet maar nooit... *Btw hier net ff de wc-pot van binnen bekeken...jak...maar 1 voordeel nu niet misselijk meer* Veel plezier vandaag dames...ga zo werken...
hey smallville dus je temperatuur is nu al 8 dagen een stuk lager? balen joh, hoop dat je dan snel ongie word dat je weer een nieuwe ronde heb !
wachten duurt heel lang ja..heb nou me banner maar verlengd naar de testdag. Dat is nod+5 kijkt wat relaxter anders wordt ik helemaal nerveus. Nog 1,5 week wachten met testen!
Nou dat wachten valt me deze maand wat minder zwaar. Denk dat ik de niet-erop-hopen strategie maar aan ga houden tot ik op roze kan. Bevalt me wel! Jewel, volgewns mij ben jij gewoon hartstikke zwanger hoor...
ik merk aan mezelf dat het wachten met de maanden ook minder zwaar werd ! alleen als die verdomde nod weer dichter bij kom dan krijg ik toch wel weer de kriebels
whahaha maar toch ga je aan die 6 dagen denken dat is het zelfde als je de wekker 10 minuten eerder zet , dan blijf je toch nog s morgens liggen omdat je weet dat hij goed loop