NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Goedemorgen ladies! :) het doel van 1000 berichten is iig gehaald, gefeliciteerd allemaal ;)

@cin:jeujtje nee toch, 3 testen die het niet doen pffff vetbalen!hopelijk snel een test die normaal werkt en vetPOSI aangeeft, let's go to pink girl!

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wat doe je als je niet genoeg wc papier hebt in huis en je moet nodig #2 doen ? :confused:

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    keukenrol ? en anders onder de douche stappen haha als je echt niks heb

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    gelukkig nog een rolletje gevonden .ppffff.... dat was even stressen. waren keukenrol en wcpapier vergeten te kopen gisteren ..

ik denk dat ik anders bij de buurvrouw was wezen aankloppen haha

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    haha ja dat snap ik dat het dan stressen geblazen is :)
    maar het is goed gekomen !
    en dat was ook een goede optie ff naar de buren ;)

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou goed. ik ga zo de stad in., jammer dat ik nu cin's uitslag ga missen :(

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN CIN
    HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
    CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG CIN HCG

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ben er weer even

nog steeds geen boodschappen gedaan.
    kleine meid zat met vingers tussen de deur... langs huisartsenpost geweest.
    gelukkig niet gebroken, pffff

dus straks maarboodschappen doen

9. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Goeiemorgen!

Alles goed hier, is er alweer iets meer roze?

Pfff jullie hebben het gister wel erg druk gehad met kletsen, zoveel pagina's!

Word hier weer erg spannend, die laatste paar dagen zijn zo lang......

10. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Vanmorgen was mijn temp nog steeds 37,0 (net als gisteren en de dag ervoor). Das goed nieuws... maar ik heb pas vanaf dag 21 getempt dus alles wat ik zeker weet is dat ik 10 dagen een hoge temp heb... (met een stijging van dag 21 tot 23 ongeveer). Heb nu kramp in mijn bm... weet niet wat ik ervan moet denken...

We gaan vandaag waterskieen met mijn schoonouders ... nog even kijken hoe ik onder het skieen uitkom ;)

@Juud, al 2de test gedaan?

@Tischa, voorzichtig gefeliciteerd!

@Cin, rottesten... hoop dat de nieuwe helemaal goed werken! (dat doen ze naar mijn mening pas als ze 2 streepjes geven ;))

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    goeiemoggel

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hmmmmmm, had ik die twede test nu maar niet gedaan, want het is alleen maar onduidelijker:

Gisteren na 6/7 minuten heel licht streepje (dat gaandeweg duidelijker werd).

Vanmorgen na 5 minuten niets, na 6 minuten niet en na 7 minuten niets. Ben weer bij manlief in bed gekropen en heb het hem meedegedeeld. We wisten even niet wat te zeggen. Ca. 15 minuten na de test ging manlief naar de WC en daarnaast lag nog de test. Hij zag toen weer het lichte streepje. Streepje inmiddels goed zichtbaar, maar na 30 minuten moet je eigenlijk niet meer kijken, zeggen ze...

Deze test moet na 5 minuten afleesbaar zijn. Krijg je later een streepje, dan geven ze nog geen zekerheid en adviseren ze na drie dagen weer te testen. Aangezien ik dan vroeg in de auto moet voor stagebezoeken in het noorden, kan ik daarna ook niet meer naar huisarts.

Ik ga dus maandag weer testen en bel bij onduidelijkheid meteen daarna de HA. Misschien kan ik dan maandag terecht.

Ben nu weer doodmoe, heb koppijn en voel me beetje misselijk... Zou misschien genoeg moeten zeggen, maar...

Twijfeltest dus, voor mij!

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh Juud.. wat vervelend zeg. Dan hoop je met wachten meer duidelijkheid te krijgen en komt alleen een stap terug onzekerheid. grrr.... hoop echt dat je even de rot testen kan vergeten voor vandaag en nog de zaterdag kan genieten.
    *knuffel*

14. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Juudje toch, wat verveelnd al die twijfeltesten!
    Hopelijk ma wel een duidelijke test en anders snel bij de HA dmv een bloedtest ofzo.
    Dit hadden we niet afgesproken lijfje van juud *zwaait met vingertje*

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ga jullie meteen weer verlaten voor vandaag. Ben echt niet zo lekker. Siempje ook ziekig, met diarree :( en krijg vanmiddag nog bezoek.

Misschien morgen nog even en anders sowieso maandag weer.

Kus en knuff, lieve meiden

16. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Beterschap met je zoontje juud en hoop echt dat jouw " klachten" van een zwangerschap zijn. dikke kus

17. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Juud onwijs balen zeg! Ik heb het vaker meeegemaakt en naar mijn idee zijn er wél indrooglijntjes of in ieder geval valse lijntjes!
    Toch hoop ik natuurlijk dat je nog wel een vette positieve test in je handen krijgt! Knuff

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    *nog even naar een vriendin, die stiekem meelas*

Hee Chris, ik zag je net wel staan. Helaas voor jou ben je niet gebleven voor mijn bericht ;)

Ach ja, je weet het binnenkort toch wel. Heb ik in ieder geval iemand met wie ik het effe kan hebben over zwangerschapsperikelen. Ben jij net uit natuurlijk, maar je kunt het je vast nog levendig herinneren.

Dikke kus en knuff voor je drie mannen ;)

*stapt nu (waarschijnlijk) echt uit de bus*

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuffel Juud
    je mannetje keek binnen die 30 minuten op test?

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    He Juud, weer onduidelijk zo.
    maar klinkt alsof je nog binnen die 30 min zit.
    Hopelijk maandag een super posi test :)

Deel Deze Pagina