KLingel: ja, vroeg he! Ik denk dat ik nu dan dus 5 dagen voor mn nod zit..FF zegt dus iets anders. Maar donderdagavond had ik ontzettend ovulatiepijn gehad (vorige week dus uiteraard )) hebben goed kunnen klussen gelukkig maar het lopen deed zelfs pijn door die ovulatiepijn! De vrijdag erna was het zo goed als weg, alleen een licht ongi gevoel (de 'naweeen van die erge ovulatiepijn denk ik haha ) dus wel spannend ja...ik heb voor Demi 2 keer een mk gehad dus ja, ik ben nog niet te blij.. maar heb er stiekem wel hoop in..mocht het fout gaan dan is dat echt onzettend balen natuurlijk maarja....komt natuurlijk ook door dat onderzoek waar ik aan mee doe dat ik eerder test, sdaar heb ik natuurlijk zelf voor gekozen. Maar kan er wel mee omgaan hoor, als het toch niet goed gaat ofzo.. maar wow, wel apart gevoel heb ik nu zeg! Alleen dat vroeger misselijk zijn is minder maarja, dat hoort erbij denk ik dan maar Eerst afwachten of het goed blijft gaan, ik blijf gewoon wel positief denken natuurlijk! KLingel: ben trouwens zoooo benieuwd hoe jij morgen test, jij zit vlak voor je nod! je gaat toch wel testen morgen? Debsje: bedankt!Hoop ook dat ie duidelijker wordt en dat het gewoon allemaal goed gaat! Spannend inderdaad hier! Voor jou is de klusperiode weer bijna aangebroken zie ik!
@klingel... jij testen? oh jee spannend @sylvia. ik zie ook duidelijk een 2e streep zeg.. voor zo vroeg voor NOD dat is wel bizar. duim dat die alleen donkerder word @puzzcat.. wat verdrietig over spookie sterkte.
Pixie: ja, wel vroeg inderdaad..denk zelf dat ik nu 9 dagen na ei zit. Bij mn vorige zwangerschappen (2 keer mk) teste ik 10 dagen na ei voor het eerst vaag positief.... Voorheen was de fase na mn ei zo'n 14 dagen. afgelopen 2 keren (waren de eerste 2 ongi's na mn bevalling, later op gang door lang bv geven) was de fase na mn ei maar 10/11 dagen...zou dit er ook mee te maken hebben, dat de fase na mn ei korter is geworden ofzo? Ik wacht het maar af wat er gaat gebeuren, hoop erg dat het goed zit!
@Puzz, oww wat vreselijk, heel veel strekte @Klingel, wat spannend, morgenochtend testen? als je het in je hoofd haalt om het straks toch stiekem al te doen, wel zeggen heh.... @Female, jeetje meid, hopelijk snek wat duidelijkheid, dit is niks zo in die onzekerheid @Pixie, thanks, zal straks nog een foto van kleine meid proberen op te zeten van kermis rondje vanmiddag
oh female ik vind dit wel erg voor je die spanning.. en dan niet weten wat het zou kunnen zijn. Ik hoop echt dat het elders verklaarbaar aan is... Ik kan goed begrepen dat je nu niet meer hardop kan roepen dat je zwanger bent, alsof je het jinx en daardoor slecht gaat.. maar dat kan dus niet he... maar ook dat je nu jezelf voorbereid op het slechtste.. maar ik duim voor je...
@syl: echt wel een posi genoege test al voor jou! oooo je bent echt zwanger! ik ga je vast een voorzichtige gefeliknuffeli geven hoor! *smak* @pix: het zijn leuke blije paarse schoenen, maar ik denk dat ik even gemist heb wat je er zoal mee op speelt\? optreden? bowlen? tennis? speeltuin? ik zit trouwens heerlijk in de tuin met klaptop en een light whine, alleen de buurman zit super-irri met een hogedrukspuit te klooien al de hele dag. irri! zou zomaar kunnen dat ik eens even wat tegen-geluidsoverlast ga geven binnenkort! 8) hebben we al nieuws van de 16-8-NODderella''s? het is verdacht stil... (maar mijn buik plopt door heheheheheheh) liefs zonneklingel op haar welverdiende vrije dagje.
@ Sylvia, jemig, da's wel een erg vroege positieve test. Nu maar hopen dat ie positief blijft! @Puzz: sterkte meis. @ Female: het blijft voor jou maar spannend, he. Ik hoop erg voor je dat je zwangerschap gewoon doorgaat. @klingel: mmm ben erg nieuwsgierig!
@Pix: aha ZO bedoel je dat! altijd goed om speelse blije kleding te hebben! (vrees dat mijn hele garderobe eruit bestaat) @ikje: ik ook!
Hallo Meiden van augustus Wat wordt hier ontzettend veel gekletst zeg! Ik kan geen lijst vinden, maar ik wil graag op de lijst! Kan iemand dat voor mij regelen? In februari en juni heb ik een miskraam gehad. We hadden toen besloten om te stoppen met proberen zwanger te worden. Eigenlijk uit angst, want de wens voor nog een kindje is heel groot. Door die miskramen ben ik veel op cotrole geweest bij de gyn. Ook omdat ik een cyste had in mijn eierstok. Bij de laatste controle (12 augustus) zag de gyn 2 eiblaasjes die elk moment zouden kunnen knappen en ik dus 2 eitjes zou hebben. Toen ik thuis kwam (ik was al heeeeel enthousiast om het toch nog 1 keer te proberen) en het mijn man vertelde zijn we meteen het bed ingedoken. Dus ik mag 27 augustus testen. Wie weet komt er toch nog een lief brusje voor Merel en nog zo'n geweldig kind voor ons . Wie wil me op de lijst zetten voor 27 aug? Dank je wel alvast. En alle zwangeren Van harte gefeliciteerd! Alle wachtenden Heel veel succes En alle niet zwangeren Balen, op naar de volgende ronde.
NODLIJST AUGUSTUS 2008 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama&Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 & Nina010 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh & Marooz & spirit70 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje & Bonnie1 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 & Merel69 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979& Sucre 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Tomnaat 195 passagiers voor de roze bus! 15 Zwanger, 67 ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest 6 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag TESTMARATHON 15 Augustus: - zuurtje - Mup 17 Augustus: - JedidJah - Smallville 27 augustus - Natjes - Nrg50 - 1ste Wondertje 30 Augustus: - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - MilkHd - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] je sta erop merel. welkom. hoop dat het raak is
Wat spannend Merel, hopen heel hard met je mee 27e testen, wachten het met smart af en wensen je veel rose.
Nou meiden, We zijn weer thuis! Verjaardag van schoonmama was , geheel naar verwachting stomvervelend... Blegh! Vanmiddag bij mijn ouders was het wel leuk! Kyan had dus zijn slab om maar m'n ouders zagen het in eerste instantie helemaal niet... hihi. Ineens draait m'n vader zich om naar Kyan, kijkt hem eens goed aan en zegt: "Klopt het wat er op die slab staat?" M'n moeder meteen kijken en die moest erg lachen. Ze had het al wel verwacht. Ik heb vorige maand aan m'n ouders verteld dat het was misgegaan en m'n moeder had nu bedacht dat er wel ongeveer weer een cyclus voorbij was. Donderdag had ze opgepast en vond dat ik 'anders' deed toen ik thuiskwam... Ze heeft die dingen dus bij elkaar opgetels en voor zichzelf besloten dat ik zwanger moest zijn... hahaha. M'n moeder ziet ook altijd alles aan me