Na ga dan maar vast wat verzinnen voor een knulletje hahaha het schijnt dat huize koekkoek verblijd gaat worden met een mooi gezond mannetje.......maar wanneer.is nog ff afwachten
het is ook wel heel warm hoor hebben gelukkig airco in huis ik zal hier vast veel gemist hebben zijn er nog nieuwe zwangere toen ik op vakantie ging hadden we 2 roze in de bus
Hoi meisjes, Ik wilde hier graag een leuk plaatje neerzetten maar het lukt niet... ik ben zo onhandig soms. Voor iedereen een dikke knuffel!
@silvia Wat lees ik nu, heb je al positief getest,wah. Spannend meid. Ik hoop echt voor je dat het echt zo is.
Heeeeyyy meis! hoe is het met jou? heb je al zwklachtjes ...de zenuwe zie dat je nog 1 dagje moet tot testdag er zijn op het moment 15 zwangeren (niet veel ik weet het) en 67 ongestelde en bij 4 meiden is de cyclus van slag en zijn al een aardig tijdje overtijd zonder posi test Mamaline, IMD, Mienime en Female81 zijn vier van de zwangere dames ik weet niet of je de rest van de zwangere ook kent, Bij Female81 gaat het niet zo goed op het moment...ze bloed en heeft gister twee proppen verloren....dus we duimen allemaal dat het geen mk is/gaat worden..maandag gaat ze naar de vk en hopelijktterug met goed nieuws.. Hoe is het verders/....geniet je een beetje van je vakantie meis?
heyy dizz meis....DIE IS LIEEEFFFFFFFF alles goed met je? Heyy Yinte lieverd....gaat het weer een beetje ? zag da tjehet even te kwaad aan de andere kant
ja geniet erg van de vakantie ik heb geen klachten verder alleen enorm veel galia meloen gegeten een halve op 1 dag en dat een week lang. maar dat kan natuurlijk ook door het warme weer komen. ga maandag hier even een test halen. wat erg zeg voor female 81 ik duim mee dat het goed gaat. en idd nog niet veel zwangere. maar wie weet komen er nog een boel bij.
Dat photobucket weet ik ook allemaal niet hoor ik zit steeds te stoeien met de img en url's haha. Ja hoor verder wel alles goed , had je een pb gestuurt zodat je wist waarom ik af en toe een beetje down ben... ben nu maar weer op mijn ei aan het wachten. Die van jou is er al bijna dat wordt weer flink aan de klus, hier nog een kleding suggestie voor vanavond
ja lieverd die heb ik gezien...wist even niet hoe ik reageren moest vandaar dat ik nog niks terug heb geschreven...begreep dat je het even moeilijk had//heb daarmee @Dizz....bij photobucket hoef je alleen maar de img's te copieren en hier of in mmm forum of chat te plakken...that's it ik heb je pbtje gezien idd....daarom dacht ik ook laat je even tijd voo jezelf nemen, zie je vanzelf weer opduiken hier ...en TADAAAA daar is ons zonnestraaltje weer Hebben we allemaal wel eens even nodig...en dat komt altijd wel weer op z'n pootjes terecht...je weet dat we je toch niet vergeten ookal ben je er een paar daagjes niet @Surviv!..Geniet van het mooie weer en je vakantie en zodra je nieuws heb ff laten weten inderdaad Tot snel weer meis!
i'm on my way hebbie de chippie's borrelnoten hapjes wijntje enzo klaarstaan? of moet ik nog ff helpen snel voor de rest van de visite eraan komt?