ik ga wel op bed liggen.. billen doe zeer (alsof er een adertje dicht geknepen word auw auw zie jullie morgen dan.. welterusten allemaal.. suces testers voor morgen (smallville en jedidjah) duim voor jullie...
vandaag niet echt meis.. femal81 bloed nog steeds niet hevig meer maar toch en is logisch natuurlijk erg onzeker....maandag naar de vk toe kijken hoe of wat. verders geen zwangere...wellicht Sylvia die heeft licht posi getest 8 dagen voor nod en verders nog aardig wat wachtende en overtijd dames hoest met jou ? las net al eventjes iets over steekjes enzo
8 dagen voor nod al met al niet veel bijzonders dus allemaal! wij zijn vandaag naar dronten geweest bij familie , die man was terug gekomen van afganistan hij zit in het leger dus allemaal heel leuk ja ik heb paar uur geleden echt 1 hele fele steek gehad en sinsdien heb ik echt een zeurende onderrug ! en links in me lies loop het te trekken en dat straalt uit naar me bil een soort spierpijn ! mja het enigste wat we kennen doen is wachten hé hoest met jou debs ? ik was weg gegaan uit de chat omdat ik wat andere dingen moest doen kon dus niet echt mee lullen
Jammer dat je wegging want ut is wel erg gezellig daar..en nie zo stil als hier LOL hopen nu maar dat het een voortekentje is he meis met mij alles goed hoor zoals altijd
goedemorgen meisjes! vandaag testdag voor een aantal! Hebben we gisteren nog roze gekregen? Volgens mij heeft jedid ook haar testdag vandaag, ben echt super nieuwsgierig!
Goedemorgen, NOg geen klingel nieuws? Hier weer getest (voor dat onderzoek) en nu is het weer iets donkerder, nog wel licht. MN temp is nu nog hoger, 37,2 c. Oja, ik heb niet 8 dagen voor nod getest maar 8 dagen na ei (dan moet je nl beginnen met die eerste test van onderzoek, anders had ik niet zo vroeg getest natuurlijk). Denk zelf dat ik 9 dagen na ei zat, en vandaag 10 dagen na ei (maar volgens FF 9 dagen na ei vandaag) Mijn nod is 22 augustus, dus volgende week vrijdag. Maar echt spannend hoor..test weer iets duidelijker...... Liefs Syl
NODLIJST AUGUSTUS 2008 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama&Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 & Nina010 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh & Marooz & spirit70 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje & Bonnie1 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 & Merel69 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979& Sucre 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Tomnaat 195 passagiers voor de roze bus! 15 Zwanger, 67 ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest 6 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag TESTMARATHON 15 Augustus: - zuurtje - Mup 17 Augustus: - JedidJah - Smallville 27 augustus - Natjes - Nrg50 - 1ste Wondertje 30 Augustus: - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - MilkHd - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] de bus staat klaar om roze meisjes te ontvangen!
goeiemorgen allemaal.. ben er weer ff feli sil, ookal zit je nog ver voor nod, streep is streep. @puzzcat: wat K van je kat.. sterkte @klingel: al gepiepelt over testje heen? @jed: idem?
Natjes: het zijn dipsticktesten. De test van de foto in mn album is van Matcare, deze had ik gedaan omdat ik dus een licht streepje had op die dipstick, zoo vaag, ik kon er geen foto van maken en ik was nieuwsgierig Limmeke: dankje! Wordt nog even spannend tot mn nod. ben benieuwd! De dingen die ik allemaal al voel, vallen nu wel op zn plaats, het zijn dan dus wel echt symptomen
morguh iedereen mamaline hihi had ff geschreeuwd dan had ik iets terug geschreeuwd pfff was wel een eindje rijden voor ons , 1;45 uur ! silvia wat voor test moet je doen dan ? wel heel spannend ! natjes moest gister ook aan je denken toen ik langs jouw stadje ree limmeke goede morgen wijffie