NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

Je was welkom voor bak koffie hoor! haha

Woon bij de laatste afrit van almere (als je richting lelystad rijdt)

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland

hihi ja daar kwamen we volgens mij langs ;)

maar nu gaan we ook weer, we gaan nu naar bevenwijk :D

fijne dag iedereen !

knuffels gaby

3. natjes

natjes Niet meer actief

veel plezier! en niet teveel kopen op de bazaar he ;)!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oja, wilde nog ff reageren op het trouwen gedoe waar gisteren veel over is geschreven :)

Aan mijn vingertje nu een hele mooie ring (wennen want ik draag noooooooooit ringen) en gisterenmiddag viel hij nog keer op zijn knieen en vroeg nu of ik echt met hem trouwen wilde.. superlief en superromantisch.

Ik en trouwen, denk dat de mensen die mj kennen niet meer bijkomen van het lachen. Ik ben ooit getrouwd geweest, en dat was meer omdat pa wilde dat ik eerst op stadhuis was geweest voor ik aan kids begon.. dus 2 maandjes later was ik getrouwd en pil werd deur uit gedaan.
    ik heb geen spijt van mijn huwelijk toen, mijn ex is nog steeds een schatje.
    Na mijn scheiding wilde ik nooit meer trouwen riep ik.
    Heb nog paar relaties gehad, die kregen dat dan ook direct te horen en ze werden meteen doorgestuurd naar uroloog voor tjoptjop want van hun kindjes.. no way. ( was eigenlijk al teken aan de wand dat relaties gedoemd waren te mislukken)

Tot ik mijn mannetje opnieuw leerde kennen na 21 jaar. Kids wilde ik meteen toen ik hem weer zag staan en mijn eierstokken meteen begonnen te rammelen.
    En voor het eerst wil ik trouwen voor de juiste reden.. met hem wil ik oud worden en wil ik meer zijn dan vriend/dinnetje

Dat trouwen als commercieel gezien wordt, die mening deel ik niet. Je maakt het zo duur als je zelf wilt. Giga feesten, weddingplanners etc.. dat is dan ook iets dat aan onze deur voorbij gaat.. daar houden we beide niet van. Een mooie jurk komt er wel, die heb ik al tijden geleden uitgezocht en wordt op maat gemaakt. Kost iets van 300 euro.. een mooi pak voor hem die hij ook weer voor zijn werk aan kan, stadhuis/kerk en dan een heerlijk diner met naaste fam. Niet commercieel dus :) Of je moet iedere euro die je uitgeeft al als commercieel zien. Trouwen is voor mij iets, dat gevoelens van 2 mensen bevestigd en een relatie kan afmaken. Maar dat is mijn mening :D

Sinterklaas en kerst, moeder en vaderdag, dat zijn de dagen die ik veeeeeeel commercieler vind hehehe. Daar doen wij dus ook niet aan mee.

zoooo... nu koffie

5. natjes

natjes Niet meer actief

@limmeke wat een heerlijk verhaal om te lezen! Deel jouw idee over trouwen helemaal. Je kan het zo commercieel maken als je zelf wilt. En je moet het voor jullie beiden doen zoals je wil en niet zoals andere het graag zien!

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Natjes: ja, de test is al best duidelijk eigenlijk, die is van matcare.

Gaby: de testen die ik 'moet' doen zijn dipsticktesten. Dan moet je vanaf 8 dagen na je ei beginnen met testen, tot je ongi wordt of als het positief gaat worden tot 16 dagen na je ei.

Ik zal nog maar even wachten met mezelf roze te zetten denk ik, ik ga e rnog niet helemaal vanuit dat ik zwanger ben..ook al voelt het wel zo en dan die posi testen, die vandaag weer ietsjes donkerder zijn (van dat onderzoek). Ik kan ook nog gewoon ongi worden al hoop ik dta natuurlijk niet! Echt spannend........

Limmeke: leuk dat je gaat trouwen! Ik ben ook niet van dat commerciele, en mijn man ook niet. Wij zijn 07--07-07 getrouwd, toen was ik zwanger van Demi (23 weken) zie album. Heb speciale positietrouwkleding gekocht.
    Dusse: gefeliciteerd met jullie verloving!

7. Lynni

Lynni Actief lid

15 jul 2008
    131
    0
    0
    Noord-Brabant
    @limmeke: kan me er helemaal in vinden. Wij hebben ook hele simpele dag gehad, maar wel heerlijk gevierd met een paar voor ons belangrijke mensen.

@iedereen: niet te doen om terug te lezen: paar dagen druk bezig geweest, gisteren heerlijk naar het strand, en vandaag feestje bij vrienden. Hoop dat er weer wat positestjes bij komen, want ik had wel wat meer verwacht na mijn tweedaagse afwezigheid :(

Have fun vandaag, ik ga even scones bakken om mee te nemen!

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    goedemorgen meisjes :)

He Gaby, kom je op visite (woon in beverwijjk) hi hi.
    Heb vandaag openhuis (net verhuist) dus zal vanmiddag wel druk worden.
    Zo nog even laatste dingetjes doen.

@ Limmeke, wat romantisch toch, gefeliciteerd met dat mooie aanzoek :) en vind dat je het super mooi verwoord, deel je mening over het trouwen geheel.

zo even snel de andere pagina's lezen voor ik weer hier verder moet met opruimen :)

9. Teigetje1978

Teigetje1978 Actief lid

28 jul 2008
    155
    0
    0
    Eibergen
    @ JedidJah en Smallville waar zijn jullie, testen! Maak de bus wat meer roze dan kunnen jullie lekker verder rijden in de ruime bus! T bakkie van sept. zit erg krap m'n billen krijg ik er maar moeilijk uit om hier t komen kijken!

Gr. en suc6

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jij bent ook niet slim teigetje... je moet die kinderwagen ook duwen en niet in gaan zitten :D

hoewel. als iedereen duwt krijg je zon polonaise, ook geen gezicht hehe

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    veel plezier met je openhuis smalletje

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ha ha, hier geen psoi test hoor.
    heb waarschijnlijk nog geen ei gehad ( nog steeds niet)
    maar wat wil je, eerste ronde na pil (vorige keer 2e ronde zw...)
    hou nu ook laatste 1.5 temp bij, nou met temp van 36.1 ben je echt niet zwanger en komt de ongi ook nog lange nietg.

Morgen dus even langs ha.

@ Mamaline, oooow, nee zou je shoonouders er ook niet mee "vermoeien", is het op het momnet niet waard, kan best wat later :)

@ Survivor, jeetje 40 graden, zou van me stokkie gaan, hebje al getest?

@ Female, gaat ie een beetgje meis? ben ongerust.

Link van mijn trouwfoto's:
    http://good-times.webshots.com/album/51 ... good-times

13. Teigetje1978

Teigetje1978 Actief lid

28 jul 2008
    155
    0
    0
    Eibergen
    haha Krijg m niet eens van z'n plek en ten tweede ben ik dan bang dat tie uit elkaar valt!

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    *gaat alvast in opstelling staan* 's nacht naar 2e, dan gaan we met zijn alle naar beneden, tada, en als.... etc...

Ow. was vast niet de bedoeling :)

15. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Wel erg magertjes 15 zwangere komop meiden
    xxx Joyce

16. Teigetje1978

Teigetje1978 Actief lid

28 jul 2008
    155
    0
    0
    Eibergen
    Nee nee loop jij de [​IMG] maar in de bus!!!

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    brrrrrrrrr, jullie zijn eng :D

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    good mornin'

wat zie ik nu wel een smallville berichtje maar niks over een test? ben je het nou vergeten te doen of zo? :confused: ga even snel een test doen! testmarathon staat er niet voor niks.. geen bloed nog.. dus what you waiting for?
    tjonge tjonge tjonge.. the nerve! ;)

limmeke.. dat heb ik dus helemaal gemist blijkbaar dat je gaat trouwen. gefeliciteerd met je verloving :D tja.. ik ben ook verloofd (maar neem het ook niet zo serieus als anderen, staat ook GEEN datum aan vast voor trouwerij, want die komt echt LAAAAATTTEEEEERRRRR... wanneer we zelf zin in hebben.. tja, vinden ook niet zo belangrijk) in ieder geval.. heerlijk te horen dat hij lekker romantische was.. de mijne kan dat niet haha

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    scheelt wel, zolang ik niet ongo word mag ik gewoon "legaal" hier blijven :)

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0

Geen posi test hoor. ook niet raar met 36.1, waarschijnlijk zelfs nog geen ei gehad....

Deel Deze Pagina