oh zie je bericht nu pas smallville.. duut me even met berichtjes typen vanochtend.. ben een beetje afgeleid .. jammer van de nega weer.. grrr... dan maar naar de HA?
mmm vreeeeeeeemmmd... ja dat is laag. probeer je het nu dan op te sporen? Je kap nu met de tests... cyclus gewoon van slag?
neemt smalletje mee naar koelkast.. rukt deur open en wijst naar de eierdoos.. tadaaaaaaa zoek er maar 1 uit
ben ondertussen ovu testjes aan het kopen op eBay voor de volgende ronde (100 ovu en 10 zw test voo17,49 incl verzendkosten)
word wel moeilijk proppen hoor, weet niet of ze wel passen, heb je geen kievits eieren, zijn iets kleiner....
geen slecht prijs maar verwacht dat er wel veel DUDS in zitten. had ik ook.. pakje van 15.. had 4 defect van welke merk is dat?
wel veel positieve reacties, maar alleen over de verzending daarvan haha... ben benieuwd..hoop datze het wel goed doen. alhoewel voor 15.00 voor dat hele pakket zou ik het dan ook niet erg vinden als er een boel fout gaan..
dag dames, ik kwam ook even kijken naar eventueel roze. Maar nog niet blijkbaar. zijn er vandaag eigenlijk testers van de marathon.
het kriebelt het kriebelt het kriebelt ...grrr... wil zo graag dat het snel raak is *zucht* mevrouwtje ongeduldtje ben ik...
lief Teigetje, heb al 3 keer gezegtdat ie negatief was... wat niet raar aangezien ik dus nog steeds geen ei heb gehad en temp 36.1 geeft niet hoor, is hier ook zoveel te lezen, lees je makkelijk overheen dikk kus omdat je zo graag wil dat ik posi test