Vanmorgen was mijn temp nog steeds 37 graden... Dus hubbie en ik uit bed... test doen... Helaas heel erg negatief...
heeej.. wat jammer... hoeveel dagen is je cyclus tot nu toe? zie wel langere cyclussen in je onderschrift. hopen dat het niet zo lang is weer en dat je gewoon even pas later posi KAN testen.. heb je wel symptomen?
Mogge meisjes, Nog geen spannend nieuws vandaag he? Gaaaaaaaaaaap ja sorry ik ben nog kapot van gisteren. Ik heb alle hoeken van de Efteling gezien gisteren. Was wel leuk!
Ik heb Clomid geslikt deze maand dus als de medicijnen werken moet mijn cyclus onder de 35 dagen zijn. Anders moet ik weer naar het zh. Die lange cyclussen mag je eigennlijk nu niet naar kijken... Alleen de vorige cyclus van 28 dagen is de enige andere met Clomid. 2 Jaar geleden heb ik het ook 2 cycli geslikt... 37 en 28 dagen....
oh das wel vervelend..ook al heeft het je cyclus mooi kort gemaakt vorige cyclus.. voel je ook daadwerkelijk een ei dan? of is het alsnog gokken?
Hallo allemaal! Heb niet teruggelezen, hoor pfff hihi Hoe gaat het hier?Nog nieuws? Begrijp dat Caecilia nega gestest heeft BALUH!hoop toch wel dat de chlomid aanslaat.
@ Small & @ Ceacilia, Balen van jullie tests! Verder wacht ik ook nog in spanning af of er roze komt vandaag...................
thnx, dat is best fijn om te horen...dat andere met je meeleven zeg maar. Tot nu toe nog geen druppel bloed...Ik ga hoe dan ook vanmiddag de VK bellen en advies vragen. Ik hoop dat ze me een echo wil geven zodat ik een beetje zekerheid heb. Ik ga qua gevoel van hot naar her Dan denk ik: vals alarm: het zit nog goed. En daarna denk ik: het is fout Ieder pijntje steekje en dingetje in je lijf ga je analiseren. Is het écht pijn? Doet het heel veel zeer of is het meer 'aanwezigheid' van de baarmoeder..
zou zowieso ff bellen female.. ze kunnen dan op echo misschien geen kloppend hartje zien, maar ze kunnen wel nakijken of er iets zit..
Vorige cyclus heb ik heel duidelijk ei gevoeld. Nu niet... Maar mijn temp geeft aan dat het iig 12 dagen geleden moet zijn geweest. Dus misschien zit ik nog voor NOD... maar ja er zijn er genoeg die 2 dagen voor NOD positief testen... dus ik geloof er niet echt meer in. Zal maandag een afspraak maken voor do in het zh. Dan weet ik daarna meer...
oh female denk dat ik heel goed kan voorstellen die wel niet wel niet gevoel dat je hebt. Wil je dan vanmiddag de echo hebben> hoop echt dat je dan meer duidelijkheid hebt, en natuurlijk dat het gewoon goed zit.