pffff mijn ei komt maar niet, niet uit temp en niet uit ovutest..... Had eigenlijk gezegd deze maand verder even niet meer te komen en t rustig aan te doen maar kan het toch niet....
geeft toch niet.. maar je had het wel een week kunnen volhouden.. mogelijk omdat je ei niet komt dat je steun zoek? en daar zijn we voor toch?
*komt weer even om het hoekje kijken* Zijn er nog nieuwe zwangeren sinds vorige week? Volgens mij wel: GEFELICITEERD!
Nou, de VK gesproken. Ze zegt dat een echo met 6 weken (morgen dus) totaal geen nut heeft. Zowiso is het miskraam-protocol om na de eerste bloed-dag nog 10 dagen af te moeten wachten. Soms zet het namelijk nog wel door. Als ze morgen een echo zouden doen en ze zien een vruchtzakje zitten, dan weet je niet of het goed is of niet, omdat er hoogstwaarschijnlijk toch nog geen hartactie te zien is. Beter is vanaf 7 weken pas een echo. Ze gaat kijken of ze me eerder in kan plannen. Dus...ik dacht dat een weekend wachten erglang zou zijn nou....nu moet ik dus nog een hele week wachten! Uiteindelijk gaan de dagen vanzelf wel voorbij, maar het lijkt wel een eeuwigheid te duren.
jeetje Femal wat moet dat kl*te zijn zeg..nog zo lang wachten..ik was juist blij dat het weekend bijna voorbij was voor je zodat je morgen wat meer zekerheid kon krijgen...nu moet je nog langer wachten....oneerlijk eingelijk zeg
Hoi female, heb bij mijn vorige zwangerschap ook bloedverlies gehad bij 5 weken en 5 dagen. Vreselijk geschrokken, verloskundige gebeld, zij heeft wel een echo voor mij geregeld voor de volgende dag. Inderdaad was er alleen een vruchtzakje met een zwangersschaps ring te zien, dus een intacte zwangerschap. 2 weken later weer een echo gehad en toen was er al een klein manneke te zien (dat wisten we toen natuurlijk nog niet!) Heel veel sterkte, kan me heel goed voorstellen dat het wachten heel lang duurt en die onzekerheid is killing!
het schiet niet echt op he female.. pff.. nou zo te horen zou het wel moeten kunnen een echo te hebben maar dan zie je idd nog niets probeer deze week een beetje afleiding te zoeken. *knuffel*
je zou even in zwangerschap en werk kunnen kijken .. ik weet helaas niet veel van.. al kan je even je vraag stellen.. is misschien duidelijker waar het over gaat
hi lieve mEIskes, vanmorgen is temp omlaag geklapt en daarna heb ik mezelf nog even verder de DIP ingeregeld met een GIGA MEGA NEGA zwangerschapstest dus ik geloof er niet meer in; ongi zal vandaag moeten komen.. STAMPVOET! en dat terwijl we weer zo perfect voor/om ei hadden geklust! ik ga eens even een nieuwe strategie verzinnen... maargoed, het oorspronkelijke MEIbeebje (wat we voor de grap zeiden; leukste maand) kan zich nu wel gaan melden dus vriend reageerde heel fijn: 'ach anders houden we er toch gewoon mee op? en weet je wel zeker dat je een beeb wilt als je steeds zo van slag raakt? arghhhh DAAROM raak ik juist van slag! humzzzz naja, nu maar hopen dat de rest wel roze regelt vandaag! @caecilia: jij ook mega nega getest? boehooooehh *knuf* @small:ei zoeken zonder pasen is ook stom... ei moet komen en wel nu! @female: shit dat je geen echo kan krijgen nog. hoe is het nu met lijf? pijn/bloed? wens je veel geluk, moet goedkomen! *knuf* @limmeke: is u even tussendoor in de verloving gehuppeld? wat leuk zeg! mooi verhaal, dat je nu wel helemaal durft met je mannetje. wat voor jurk krijg je? @de rest: straks meer... hoewel ik ga zo werken met mijn sippe hoofd @teigetje: bereid je de poppekar vast voor op klingelterreur? hoewel, ik ga eens even een vip-plaats regelen om eens even een traantje te laten..in de lieve blije leukste augustBUS... sipliefs pruilklingel.
Pixie, ik heb mijn vraag verwijderd. Vind het niet echt in deze topic passen. Ik ga bij zwangerschap en werk kijken thnks meid
Heel naar voor je female.Maar het is echt zo dat je pas met ruim 6 a 7 weken het hartje kunt zien. Dan zijn zij ook meteen zekerder van hun zaak en kunnen ze vertellen of wel of niet goed zit. Dus helaas is het afwachten stekte meid en hopelijk krijg je alsnog een mooi echo met een kloppend hartje. Trouwens het kan zijn dat mijn nod ook in augustus is ipv september. Ik wacht nog een paar dagen dan weet ik zeker of ik mijn ei heb gehad is dat zo dan wil ik graag toegevoegd worden hier aan de lijst. Thanks xxx joyce
ohnee ik ga nog niet op VIP ik ga op nega test, eerst ongi worden.. moet echt wel vandaag zijn want mijn LF is nooit langer dan 12 geweest.. maar dat kan veranderen natuurlijk.. voel wel wat gerommel.
Jee Balen Klingel! Knuff Female, jemig wat een spanning. Ik dacht ook dat je morgen eventueel wel een echo zou krijgen, hadden ze je ook direkt wel kunnen vertellen dan toch?Toen je de 1e keer belde?