NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Was het maar zo....de augbus is ons niet echt medegezind wat betreft het ROZE hier :(

Gewoon een heel weekend geen nieuw ROZE te bekennen..tis toch wat he :(

Kling: balen meis...we hadden toch goeie hoop voor je
    lekker antwoord van vriendlief zeg :(
    dan stoppen we er toch mee! NEEHEE dan zeggie volgende maand gaan we nog wat beter ons best doen voor een klein hummeltje lieve schat....mannen ook some aahhggg ;)

2. natjes

natjes Niet meer actief

heeft iemand toevallig het 06 van jedid? Ben zo meganieuwsgierig! of ze is nu aan het feestvieren omdat ze posi test heeft gehad, of ze is verdrietig omdat ie nega was of heeft helemaal niet getest...

Ik moet trouwens wat opbiechten...:

3. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Echt balen Klingel! *troostknuf*

Hier gaat t ook wel er met de (.)(.) dus ik denk vals alarm gister.

4. natjes

natjes Niet meer actief

ben vanochtend ergens over gestuikeld, en op dat moment plaste ik er ook nog over heen... :confused:

*kuch* zo wit als sneeuw ;) en dan in augustus.... hihi :)

5. natjes

natjes Niet meer actief

1 voordeel..... ik ben nou niet meer zo onrustig, nu hou ik het wel vol tot de 27e...hahahaha

6. debsje1977

Gossie ik tik zo langzaam dat je het al opgebiecht heb voor ik klaar ben met vragen hahahahahahah

7. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Oh-ho-ho, Natjes! Stout!
    Maar nog wel errug vroeg om te testen toch?

8. natjes

natjes Niet meer actief

haha ja dat weet ik ook wel! Kon het alleen niet laten hihihi. Eén voordeel en dat is dat ik nu een stuk rustiger kan wachten tot de 27e.... 5 voor nod is ook een beetje overdreven... :)

had ook geen andere uitslag verwacht trouwens..haha

9. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Aaah Natjes toch :p . Weet je zeker dat je zo lang kan wachten?

Ik lijk wel een verslaafde. Als ik eenmaal heb getest kan ik me niet meer inhouden. Pas wanneer ik rood zie word ik weer rustig :)

10. natjes

natjes Niet meer actief

ik denk dat ik nu wel weer tot dan kan wachten... weet je hoe het komt, heb zo'n zooitje sensitesten liggen die toch niet handig in gebruik zijn, heb nog een kruidvat pipet en 1 digitale liggen... Heb zoiets van die sensitesten moeten een keer op. En die andere 2 wil ik gebruiken als ik ECHT goede hoop heb! :) hahahaha

11. debsje1977

ik heb ook zo'n zooi sensitesten liggen idd...test me een ovu ongeluk tig keer per dag...tja waarom nie he heb er toch genoeg liggen :D

wat moet dat worden als ik op het wachtbankje zit dan hahahaha

12. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Ik wenste wel dat ik nog een testje had liggen.

Dat van die heeeeeeele lichte streep heeft me toch onrustig gemaakt (als laat ik dat niet blijken naar mijn lief toe)

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @natjes: ik ben blij dat jij mijn struikel&plas-afwijking ook hebt overgenomen! 8)
    wel jammer van nega, maar aan de andere kant, hij zou sowieso wel nega zijn ookal ben je NU zwanger, waar we uiteraard van uit gaan!
    wat wordt de nieuwe test-datum?

@ik weet niet meer wie het vroeg, heb geen 06 van jedid, je zou haar kunnen mailen of pben? ik heb het gevoel dat ze een beetje probeert te ontforummen.... en misschien het extra spannend probeert te maken hehehehh want ze is nog wel online geweest maar heeft niets gemeld.

als je dit leest: jedid we duimen voor je!
    het was natuurlijk wel een onduidelijke cyclus, dus misschien is je nod wel later en geen paniek dus?

@tischa: testverslaafd? hihih ach ik herken het wel ik ben nu ook rustiger, maar ik wil nu wel ongi worden anders snap ik het niet.

@debs: ja domme reactie he van di eman van mij. die weet echt niet hoe hij moet troosten soms. dat wil hij een kalmerende reactie geven en dan komt die helemaal anti-kalmerend over.

ik riep door mijn tranen heen nog ' nou op het forum snappen ze me wel en daar hebben ze ook begripvollere mannen hoor'
    :eek: had ik misschien niet moeten zeggen maar zo voelde het wel.

alleen dit is meer een onderwerp voor het 'hoe gaan mannen om met de beeb wens topic'

;)

liefs
    treurklingel

14. natjes

natjes Niet meer actief

begin nou echt af te vragen hoe het met jedid is hoor meiden...

15. natjes

natjes Niet meer actief

wie woont het dichtstbij wormer? :)

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @tischa: ga je morgen weer testen? licht streepje= heeeeeeeeeeel goed nieuws alvast!

17. val25

val25 Actief lid

19 jul 2008
    146
    0
    16
    Vrouw
    rotterdam
    Goeiemiddag meiden,

Hoe gaat het hier? Ik las dat er nog geen roze is :( bijgekomen. Hier gaat alles ok. Ik zit rustig op het wachtbankje. He heeft iemand ervaring met de zwangerschapstesten van matcare?

18. debsje1977

Wat zul jij ff frustie geweest zijn op dt moment kling...snap um helemaal...blijkt maar weer te meer dat mannen er echt heel anders (of zelfs niet) mee bezig zijn dan wij vrouwen :(

Ik ben ook wel heel nieuwsgierig naar Jedid idd....dat ontforumen zou best us kunnen ze is de laatste dagen bar weinig hier....druk druk druk heeft ze ut ;)

19. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Aai Klingel weet je wat het is? Is was vergeten om na 5 minuten te gaan kijken :)

I know i know HOE KAN DAT MIJ DAT IN HEMELSNAAM OVERKOMEN?

En toch is het zo. Ik had om 18.00 u getest en toen ik later die avond de test ging halen om weg te gooien( ik dacht ik toch weer blanco) zag ik een streep. Lief zag het ook dus tja ik weet nu niet of het wel binnen de tijd was verschenen

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi meiden,

Ik mag op de "cyclus van slag"kleur in de bus....

Deel Deze Pagina