Verders weinig gemist geloof ik hoor Jedid. Sim kan me voorstellen dat je een beetje zenuwlappig ben...moeders zijn dat meestal meer dan de kinders zelf he
Haai ladies! Heb alleen de laatste paar pagina's terguggelezen, vergeef me... (vond 53 echt teveel). Voor Jedid en Remmie is het spannend begrijp ik, klingel nega en small nog steeds geen nieuws? hmmmpfff, het schiet niet hard op hier he?!
sorry moet ff klagen over me werk... afgelopen week heb ik zoveel moeten werken dat ik nu kapot ben...de kleine van me collega was ziek... nu is de kleine bijna opgeknapt en nu heeft me collega hetzelfde... ik zou dinsdag woensdag en vrijdag vrij zijn...maar dat gaat waarschijnlijk niet door... ben nu echt kapot en nu moet ik weer bijna de hele week de hele dag gaan werken... ik hoop echt dat ze dinsdag en woensdag kan werken want vind t wel lekker om dan ff met me sgatje vrij te zijn...
we klagen allemaal wel us hier hoor hoeveel werk je normaal dan?..en heb je nu de hele week ma/vrij moeten werken?
Hoi! Met mij gaat het wel goed hoor! Heb zoals gezegd maar een paar pagina's teruggelezen, kwam ik de lijst nog niet tegen, mnaar ik ga op zoek! Of heb jij m al puzzcat? Spannend voor je Sim, heb je trouwens een leuke vakantie gehad?