Nou meis laat je niet te snel iets aanpraten door je huisarts hoor. Gemiddeld duurd het een jaar voordat iemand zwanger is. En aangezien nog maar net een jaar bezig bent... Straks zit je voor niets zorgen te maken meis... Wel voorbarig om al over 'onvruchtbaarheid' te spreken..
jha ik heb vaker gehoord dat je niet naar de ha moet luisteren...alleen ben ik zo eigenwijs om dat wel te doen... dus ik wacht die test even af en als dat allemaal goed is kijk ik wat ze dan te zeggen hebben... en we blijven elke maand gewoon goed knutselen...
Vind het namelijk wel heel wat om zo'n uitspraak te doen wat eigenlijk op niks gebaseerd is... Echt meis richt je daar niet op. Je hoort gewoon bij het landelijk gemiddelde van een jaar.. en je bent jong. is niks aan de hand. Niet iedereen is gezegd door 1x te klussen gelijk zwanger te zijn
wilde net gaan zeggen..volgens mij is iedereen um al gepeerd... Och jee krijg weer koopdrang voor babydingen... Zit me helemaal suf te zoeken op internet..
kinderwagen...babykamer...kleertjes..positiekleding... Was er achter gekomen zaterdag dat er heeeeeel veel positiekleding is te krijgen in centrum almere..was bijna die winkels ingegaan. Maar vond beetje gek omdat ik niet eens weet of ik zwanger ben.. haha
dat heb ik nog nie gehad dat ik positiekleding wilde kopen...maar babyspullen wel hoor...heb het ook een paar keer niet kunnen laten