durf niet meer te kopen ook al wil ik zooooo graag me helemaal suf kopen... Maar ja ben dan bang om de goden te verzoeken? kweet niet durf niet
das nog netjes hihihi...je wil niet weten wat ik al heb liggen van disney rompertjes/pakjes,sokjes (meegenomen uit USA natuurlijk daarom kon ik het ook nie laten liggen hahaha) tot burberry speen en schoentjes en pantoffels ,beertje, pakje..
je heb helemaal geen reet gemist idd was /is erg rustig hier..iedereen is aan de klus geloof ik hahaha
Lang zal giegje levennnnnnnnnn lang zal giegje leven... in de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa giegel is 18! hieperdepiep! alaaaaaaaaaaaaaaaaaf
zit op site die niet genoemd mag worden.. heb nog ff foto toegevoegd en zit alleen in neus te pulken daar
Hihi we hebben al slagroomtaart gegeten vanacht om 0.00 uur ...we waren de eerst (hopelijk op manlief na) die haar feleiciteerde... Maar hier nog een keer Gieg! VAN HART GEFELICITEERD MET JE 18DE "Volwassen" dag
heeeee limmeke! Enneuh giegel is jarig? GEFELICITEERD GIEGELLLL! @ debsje....: is heel stom maar durf niet eens een babywinkel in zonder me betrapt te voelen.. Komt wel als ik zwanger ben haal ik de schade zo schaamteloos in, dat weet ik nu al...hahahaha
ik ga even wat printen en dan aan de schilder! Buurvrouw wilde voor der zoontje wel graag een schilderij voor op zijn kamer van bubba...heb nou een hele leuke afbeelding gevonden! ga deze nu op een groot doek schilderen voor op zijn kamertje. Die krijgt ie dan voor zijn verjaardag eind september!
@debsje1977 Ik weet hoe jij je voelt... Als je ongi eraan komt dat je dan niet meer in shock bent... Ik voel hetzelfde,elke maand nu weer... Soms denk ik waarom zou ik nog klussen op de eispong? Maar ja dat komt ook omdat ik medicijnen moet hebben zodat ik progesteron aanmaak... Dus deze maand is nu voor niks geweest... Ik hoop dat de nieuwe gyn (woohoo) mij volgende ronde goed kan helpen!
aller eerste giedel hieper de piep HOERA! zo was een leuk slopent daggie nieuwe broeken gekocht en nieuwe nikies en zijn er nog zwangere bij gekomen ?
ff update... VK gesproken, op de 25e mag ik komen voor een echo. In de tussentijd kan je alleen maar afwachten of je nog meer gaat bloeden enzo We komen er wel doorheen Ik heb gelukkig deze week weer een logee poesje, dus heb lekker afleiding. Ook veel wandelen met mijn hondje en shoppen voor het nieuwe huis doen het goed. Alleen de gedachtes aan de babykamer zijn een beetje moelijk...