ik wist wel dat ze die testjes zouden doen maar verder heb ik er geen benul van... maar ik hoop dat het resultaat levert...en dat we over ongeveer anderhalf jaar een beeb hebben
En bedankt limmeke... Ik heb mijn best gedaan... volgens FF is onze kans hoog (met vier dagen klussen in de vijf dagen vruchtbaarheid) dus meer kan ik niet doen
nu ga ik echt hoor haha... me ventje is nu klaar met zijn nieuwe liedje haha... hij heeft er vandaag weer 2 gemaakt... gaat echt snel allemaal... xxx fijne avond allemaal en klus ze allemaal
Het is hetzelfde als een zwangerschaps test je houd het een paar sec in de urine,daarna kan je het aflezen Je moet het dan testen op dezelfde tijd van de dag,sommigen testen 2x per dag gelukkig hoef ik dat niet En ja je word met een bloedtest onderzocht en je hubbie's semen word onder de loep genomen Je krijgt (als het een goeie gyn is) regelmatig echo's als je je eisprong verwacht
Hallo allemaal, Geen leuke berichten vandaag en (nog) geen roze. Ik heb bedacht dat ik dan maar zwanger ben.. Slaat nergens op want elke maand is er nu iets waardoor ik dat denk, maar ach.. een beetje positieve gedachtes kunnen volgens mij nooit kwaad. Begin al bijna te denken dat er met de curr. iets is misgegaan. Ben alle vier mijn zwangerschappen in 1 of 2 keer zwanger geweest. Maar ja als het iets langer duurt is het niet zo heel erg als het dan maar goed gaat. Ik vind dit eigenlijk de meest vervelende tijd van de maand, want je kunt niets doen alleen maar wachten
Giegel gefeliciteerd meid! Miss Q welkom! Female81, we blijven voor je duimen hoor. Spannend Jedidjah, jij en Juud en ook Remmar en Small kunnen dus nog steeds op roze. Limmeke: haal die vingers uit je neus!