Tuurlijk! denk dat jullie het eerder weten dan wie ook Btw: Hoop dat Giegel een goede uitslag krijgt zo moest om 9.40 uur in het ziekenhuis zijn. Duim voor der dat alles goed is
@ Sjors82: voor een foto check mijn weblog... @ hanna1974: ik heb precies hetzelfde met mijn zus... ik heb het gewoon eerlijk aan haar verteld en we kunnen er gelukkig nu goed over spreken, maar ik heb wel eerst heel hard gebruld. @ Smallville: yoghurt en crusli komt er aan...Ook jij beterschapjes... @ twigger82: Ik zal het aan mijn ei geven op het moment dat ik hem spot...
@ Sjors82: voor een foto check mijn weblog... @ hanna1974: ik heb precies hetzelfde met mijn zus... ik heb het gewoon eerlijk aan haar verteld en we kunnen er gelukkig nu goed over spreken, maar ik heb wel eerst heel hard gebruld. @ Smallville: yoghurt en crusli komt er aan...Ook jij beterschapjes... @ twigger82: Ik zal het aan mijn ei geven op het moment dat ik hem spot...
Dat is ook precies de reden om hier in de bus te zitten, toch? Dan heb je in ieder geval een paar mensen om je blijdschap mee te kunnen delen. Of juist je verdriet. Met mijn directe omgeving praat ik daar nog niet over, anders zou ik alleen maar iedere maand de vraag krijgen: en? en? Hier is iedereen gewoon heerlijk meelevend. Fijn hoor. Ga even koffie zetten. Iemand een Senseo'tje? Heb er pinda-M&M's bij
Lekker Juud een senseotje@ Graag beetje melk en een zoetje erin Zoals je zegt hier kun je het kwijt van blijdschap tot verdriet van hoop tot wanhoop Zonder dat je allerlei vragen krijgt maand in maand uit. Heerlijk vind ik dat
heb meteen even je blog gekeken, ben ook zo vreselijk nieuwsgierig. Wat een intressante studie, wat kan je er mee doen? Is de studie ook in het Engels? Gaat hier al ietsje beter, even frisse lucht gehapt. Bedenk me net dat ik handschoenen moet kopen om de kattebak schoon te maken, di0e is vandaag echt weer aan verschonen toe.
Dat heb ik dus ook, heb geen zin in elke keer die vraag. Das ook de rede dat ik deze naam heb, mijn zusje is ook op dit forum. Zo ver ik weet niet in dit gedeelte..... nog niet. Ik wilde het graag even voor mezelf houden.n Hoef ik ook niet bij na te denken wat ik tik.
Debsje: je hebt geluk, had net nieuwe zoetjes gehaald voor mijn verjaardag. Gebruik die dingen zelf namelijk niet. M&M's staan er voot iedereen. Shit, vriendin laat net via sms weten dat ze ongi is geworden. We willen graag samen zwanger zijn.
Tsja, heel onherkenbaar ben ik natuurlijk niet, en dat hoeft van mij niet, maar ik weet van 1 vriendin dat ze hier ook wel eens komt en dat vidn ik prima. We wonen ver van elkaar en houden elkaar veel via dit soort middelen op de hoogte. Als iemand anders mij via dit medium 'ontdekt', dan is dat maar zo. Zou wel willen dat ze mij daarover even inlichten. Voor mijn ouders en schoonouders hoef ik niet te vrezen, die zijn digibeten. Mijn zusje zou kunnen, maar dat zou ik best gezellig vinden.
ik was vorige keer samen met mijn zusje zwanger. onze kinderen zijn op de zelfde dag geboren. 10 min verschil. Maar was niet zo leuk hoor, samen zwanger zijn, die hormonen kunnen rare dingen doen met iemand (terwijl ze mijn beste vriendin is) dus als het kan deze keer graag niet.
Heej meiden, Heerlijk toch dat je hier lief en leed kan delen... Vind het heel fijn dat ik hier alles kwijt kan, maar het er niet steeds met bekenden over hoef te hebben. Als ik hier niet zou meekletsen, zou ik het w.s. toch wel aan een paar vriendinnen vertellen, gewoon omdat ik er zo graag over wil praten... Ik heb nog slagroom voor op de koffie (of hebben jullie liever warme chocolademelk, brr het is hier nog steeds koud...). Zal ik voor de luch pizzabroodjes en kaasbroodjes voor iedereen halen bij de bakker op de hoek? En in de vriezer heb ik nog wel wat Ben&Jerry's liggen, voor als de zon echt doorbreekt!
Chunky Monkey? Hmmmmmmm @Smallville: dat van die hormonen begrijp ik, maar 'gelukkig' zien we elkaar niet zo vaak. En ach, we zijn allebei al vrij felle tantes, dus dat zal wel loslopen. Ik vrees eerder voor onze mannen
Wat doen mijn hormonen toch, de laatste tijd? Ik start je beebiesite, hoor het muziekje en de tranen schieten me in de ogen Leuke meid trouwens, jullie allebei
Hmm, vandaag mijn eisprong (bij 28 dgn dan) Eergister 1 x geklust, en verder is manlief niet thuis geweest. ik hoop zo dat er een sterk hardzwemmertje tussen zat. Ik hoop het, ik hoop het! Voor iedereen hier, ik duim heel hard. X Mara
dank je wel en die rot hormonen soms........ (had het gister ook met iets "onzinnigs") Ik zie mijn zusje minimaal 1 keer in de week en nog wat aan de telefoon. EN het scheelt als je vriendin niet te vaak ziet. Mijn zusje is een stuk veller dan ik ben (en met zwangerschap in 10ekwadraat)