NODLIJST AUGUSTUS 2008 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama & Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel & missQ 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 & Nina010 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 & spooky 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh & Marooz & spirit70 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje & Bonnie1 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 & Merel69 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979& Sucre 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Tomnaat & naliey 197 passagiers voor de roze bus! 15 Zwanger, 69 ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest 9 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag TESTMARATHON 15 Augustus: - zuurtje - Mup 17 Augustus: - JedidJah - Smallville 27 augustus - Natjes - Nrg50 - 1ste Wondertje 30 Augustus: - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - MilkHd - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons - Lintje Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img]
Hoi Mienimie hier alles goed hoor...gen roze dames meer erbij het weekend maar zitten met smart nog op een paar overtijd dames te wachten Beter dat je het te druk heb Jedid...kun je er ook niet zenuwlappig van worden
Bedankt Milkhd voor het plaatsen op de lijst Misschien moet ik maar gaan slapen, dan is het eerder morgen!
ja, helaas zelfs nog een rode bij gezet. maar ook een groene en een paar indigo. en een paar zijn op vakantie, dus daarvan horen we het vast snel. maar er is zeker meer roze nodig (hopelijk kan ik daar zelf voor zorgen...)
hallo allemaal mag ik ook mee? mijn nod is donderdag en dan ga ik ook trouwen het zou wel leuk zijn als het dan raak is. ben wel erg misselijk en toen ik net mijn dochter aan het insmeren was werd ik nog erger misselijk mijn vriend moest het overnemen. het kan ook door de zenuwen komen van het trouwen, we hadden het maar 1x gedaan in mijn vruchtbare periode. succes allemaal groetjes
@ debs precies... ik ben de laatste hand aan mijn werk aan het verrichten en het moet nu wel ff klaar zijn dan kan ik mij gaan richten op mijn studie... @ limmeke: dat klinkt positief... misschien woensdag iets rozer
Meis Dat zou wel een schitterend huwelijkscadeau zijn zeg al helemaal klaar voor de grote dag? nu alleen nog zenuachtig afwachten tot donderdag zekers
Joehoeeee mijn officiele NOD is 1 september maar omdat ik vermoed mijn ei te hebben gehad gister, mag ik van Pixie meedoen met de testmarathon van 30 augustus.. Verjaardag van mijn 1e ukkie..
Hahaha Lintje! Je hebt geen toestemming van wie dan ook nodig hoor, welkom hier! Spannend wordt het dus de 30e!
Bedankt voor de info debs! Meiden we willen meer roze!(ik wacht nog even met HCG strooien, het is nog zo pril en vriendlief is heel bang geworden van een aantal verhalen vh forum, dus die hoopt dat de meest kritieke periode snel voorbij is). Spooky, welkom ennuh...1x kan genoeg zijn (zie banner) Spannend allemaal, trouwen en misschien zelfs een posi test!Ik duim voor je Lintje, leuk dat je dochter bijna 1 jaar is, mijne wordt 1 dag later 1 jaar
thanks. @ debsje1977 we zijn nog niet klaar. we geven het feestje bij mijn ouders thuis en morgen gaat mijn vriend boodschappen doen en ik ga hun tuin opknappen en dan gaan we ook nog onze eigen bruidstaart maken en woensdag de boel versieren kword al moe als ik eraan denk. wat kletsen jullie veel zeg groetjes
Jeetje wat een werk zeg, maar het wordt dan ook vast een geweldige dag. Heb je al een oplossing voor het testprobleem....?
Ohh wat hebben jullie nog eenn hoop te doen na ja denk maar zo des te minder tijd hebbie on zenuachtig te zijn jurk en jurkje voor die kleine meid wel al in huis? Dan hebbie die zorg alvast nie meer. Wel foto's in je album zetten he van de bruiloft! we willen wel ff je jurk zien natuurlijk Ga je nog op huwelijksreis?