ha ha, debsje, ben het eens met Juud Nou Mara, dat moet toch lukken (positief blijven) zie ook je mk lijstje, hopelijk gaat het met komende zw goed.
Ik hoop met je mee hoor Mara! Daar begrijp ik uit dat als ik manlief vandaag niet meer tot knutselen krijg ik nog steeds alle kans heb op Roze? heb tot gister manlief dagelijks kunnen verleiden tot geknutsel vanaf vrijdag Dank je wel meiden..ben soms idd een beetje (te) jollig
@Mara, blader anders even een paar pagina's terug. Daar werd even flink met HCG gestrooid! Veel sterkte en succes de volgende keer. We duimen allemaal met je mee hoor.
Da's eigenlijk een veel leuker woord: knutselen, ipv klussen! Dan ga ik vanmiddag even klussen in de tuin, en vanavond knutselen in de slaapkamer... Eerst nog even een Senseo. Het wordt hier langzaam beter weer, dus ik ga zo schuren. Dan vanmiddag de eerste grondverflaag... Iemand anders koffie?
moet vanmiddag werken. ik wacht tot mijn man thuis is van zijn werk en dan ga ik.... Moet ook nog veel verfen en schuren....... maar niet vandaag
Cool meiden, die foto's! Echt leuk om te zien, volgens mij zijn jullie allemaal wel vrolijke meiden Ik zal vanavond ook even een foto plaatsen, want dit lukt niet op mijn werk. (ik denk niet dat hier bekenden zitten zo ja, de meesten zijn toch wel op de hoogte..)
spannend sjors, ben ook zo nieuwsgierig aan gelegd Als het trouwens rustig is op werk ben ik ook weer hier te vinden hoor mijn collega gaat dan op het audi forum en ik hier
Thee, net gezet. Koffie komt eraan. Liever geen taart. Ik heb net de schaal met M&M's leeggegeten, sorry, terwijl ik toch van plan was om dik te worden van een beebje, niet van de chocola. Jahaa Sjors, tijd voor jouw onthulling. *tromgeroffel*......
Het Audi-forum Smallville? Hmmm, da's heel wat anders... Kan die collega niet meteen een audi-trapauto regelen voor mijn kleine mopje. Zal mijn grote mop ook leuk vinden, haha!
ha ha, zal eens vragen. Ik heb foto's op mijn werk van onze kleine meid en hij van zijn audi's (en degene waaraan hij kwijlt, VEEL) Mijn man zlef vind het niet zo belangrijk, zolang hij maar rijd. Hele schaal M&M's opgegeten, foei
Zo Debsje, jij hebt flink in de keuken gestaan! Mijn man is eigenlijk meer van de BMW, maar bepaalde Audi's vindt hij geweldig. Vooral in de rallysport. Dames, ik kijk nog even rond in de lounge, kom dan nog even terug, maar moet daarna echt aan de tuinklus! Smallville, geniet van je appeltaart!
Snij een stukje appeltaart af voor smallvile: weet niet of ze slagroom wilt dus dat spuit ze ernaast op het bordje...Alsjeblieft!