pfff... heb net 15 minuten pauze gehad en in die tijd moeten teruglezen dat van een uur geklets HHHAHAHA ga weer aan de slag met mijn extra kamertje die zo goed als leeg moet
Lees ik dat nou goed? 4 zwangeren erbij? Gefeliciteerd dames! Bij mij zijn de nog nergens te bekennen. Wel aardig wat last van mijn buik, soms voelt het anders dan anders maar had wel een negatieve test vanochtend... Misschien komen de later in de week nog
Girl: ik had bij 4 dagen overtijd nog een negatest, bij 8 dagen overtijd een grote twijfeltest, maar vanmorgen dan toch echt: positief! Geen bloed geeft moed is ons motto hier, dus blijf positief meis! *hug*
Ik heb nu een leuk cado voor mijn zus... ik ga een baby mand maken voor mijn liefste zusje... ze hebben het niet heel ruim dus kleine zwitsal dingetjes kan geen kwaad
Oh jeee.... Ik mag straks weer allemaal leuke baby-dingen kopen! En we moeten nadenken over hoe we dat doen met die kamertjes... Maar het leukste van alles: Ik word weer dik, dus mag weer zwangeschapskleding aan. Straks eens op zolder kijken. En in die posi-mood, laat ik weer even spuien: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Zo, boterhammen op! Ga even in bad zitten, want ik heb het koud (ja, echt waar Jed!) en ga daarna even relaxen op de bank. Moet nog correctievoorschrift maken bij toets, die ik voor begin schooljaar nog moet nakijken.... Daar had je dan ruim 6 weken de tijd voor Juud... Maar goed, nu staat hoofdje even niet naar nakijken... Tot laterrrr!
Hé meiden, Wat zijn jullie weer aan de klets geweest sinds gisteravond, slapen jullie niet ofzo? JUUD! Gelefeliciteerd! Gelukkig toch nog wat roze. Ennnnnn...Ik denk dat ik op rood kan! Vanochtend krampen en wat bruin, dus hij is eindelijk onderweg Ik ben geloof ik nog nooit zo blij geweest met een aankomende ongi. Verder nog nieuws hier?
@ Juud : Ik hoop dat ik voor maandag een positieve test in m'n handen mag houden want daarna ga ik twee weken op vakantie (met een boot) met m'n hele fam. dus wordt dan moeilijk om te gaan testen....vind het erg spannend. we blijven duimen! Als ik bij de hema binnenloop, struin ik altijd even door de kinderafdeling...zwijmel lijkt me ook zo leuk om positiekleding te gaan kopen en dik te mogen zijn hahahaha
onze belg toch ongi? gelukkig maar.. weet je tenminste waar je aan toe bent.. zou ik nu terug gaan met die lege test en zeggen: besjoer.. tu verkopuh moi une teste emptie huh.. tu geve moi maar es ff une teste nouve.. au je verbouw tu tete
meiden wat lees ik nou over dat kouwelijk zijn? ik heb hier al dagen last van, nu dikke sokken aan, ofschoon het hier binnen 23 graden is, en nog koude voeten pfff en zo misselijk als een kanon, maar dat kan te wijten zijn dat ik nog geen lunch gehad heb en eigenlijk ook niet veel trek heb.
jammer he limmeke... Nou ik heb weer wat web vervuiling weg gehaald en weer een webvervuiling bijgemaakt. Ik heb het dan over weblogs. Ik had er twee, maar ik heb een gewist en er een blogger van gemaakt. Op deze wil ik wat persoonlijker zijn dan op de blog van mijn onderschrift... He als mensen een babyblog hebben meld het ff bij mij... ik vind het altijd leuk om te lezen...