*brullllll** AAAAAAAAAAAAAAAAH daaar is mn ei, Limmeke heeft de paashaas doodgereden met de bus! Mystik gaat snel rapen, eitje voor mij, eitje voorLim, eitje voor
@mysticlady Ik heb vorige maand de ovu testen van sensitest gebruikt. Ik heb de goedkoopste dipstick testen gebruikt en die zijn mij goed bevallen. Duidelijk ei gevonden. En dagen er om een een bijna posi ovu test. Dus zag ei aankomen zeg maar.
ik gebruik ze deze ronde voor het eerst en moet zeggen dat ze mij ook erg goed bevallen...dus gewoon aanschaffen die handel
whhahaha limmeke dat plaatje is grappig ! pfff wat een werk die reddings boei maken wat me ff vekeken in het werk ! moet nog zeker wel 8 lagen er op doen ! ik ga nu ff een uurtje me ogen sluiten ,ben dood moe!
okeeeeeeej, en wat ik nog niet (helemaal) begrepen heb, gebruik je er 1 per dag? of doe je dit meerdere malen per dag? en als die piek er eenmaal is, hoelang duurd het dan ongeveer tot je ei springt?
1 of 2 keer per dag..zelfde tijdstip ( ik doe altijd 1 keer per dag) en geloof als ik het goed heb binnen 48 uur is het eieren leggen geblazen
want ik lijk er toch aan te moeten geloven dat ik ze nodig heb, vorige maand voelde ik mijn ei een dag eerder dan normaal, maar dit moet haast wel een darmopspatting zijn geweest, en mn ei was ruim een week te laat, en niet opgemerkt door rommelende darmen, en nu zit ik op dag 19, en nog geen ei gevonden dankzij de actieve darmen! grrrr
ik hoop het zo gieg...niet teveel bij nadenken maar anders ga ik nog zitten janken hier.....leuk voor me collega's
Ik val wel stil Jed... Ben al minuten aan het meelezen en heb gewoon niets te melden.... Ben zo leeg, kapot en zelfs beetje droevig. Hormoontjes? Ga zo even boodschapjes doen en mezelf trakteren op iets lekkers. Zal me vast goed doen. Hmmm, vreemd lijf. Heb ik eindelijk goed nieuws, ga ik zo zitten miepen. Wil iemand me een schop onder mijn kont geven?
haha lachuh! Kunnen we straks samen naar zwangerschaps yoga, ennuh hoe heet jij met je voornaam? Gaby? Gabriëlle?