En bij mij klopte het ook nog! Na ja, pendelaar zei dat ik zwanger zou worden in augustus. W.s. is m'n ei 30 juli geknapt, dus zat de pendelaar er maar een heeeeeeeeeel klein beetje naast... Wat mij betreft had de pendelaar dus gewoon gelijk!
Dames...heb net een testje gedaan..... hartstikke positief...hij staat in mijn album!!!! Dus ik mag op roze... *Strooit ondertussen ook nog maar ff een paar emmers HCG*
Dag lieve meisjes, Ben ik ook weer eens. Druk weekend gehad, weinig tijd om te forummen. Vandaag vroege dienst gehad. Nu weer thuis en helemaal gaar! Zijn er hier nog leuke e/o spannende nieuwtjes, daar knap ik vast wel weer van op... Liefs
Ik zit vandaag op dag 28, vorige maand was ik dag 25 ongi, en t hoogst is 29... wel spannend hoor, nog geen ongi te bekennen... ik was vanmorgen wel erg duizelig.. en misselijk... en als ik in de auto zit, of op mn buik op bed lig, dan doen die boobs zeer joh.... ben benieuwd
Zo ik ben eindelijk bijgelezen. Alle nieuwe meiden welkom, nieuwe man ook welkom. Alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd *vangt nog wat HCGtjes van iedereen die gestrooid heeft* Ik kan ze wel gebruiken, heb vandaag weer getest en nog steeds negatief. Ik snap er niets meer van. Niet zwanger en niet ongi. Volgens ff heb ik geen eisprong gehad, ovutest was wel positief. Snap hem niet meer. Weet iemand waar de lijst ongeveer staat? Dan zet ik me wel op met cyclus van slag of zoiets