Allo, Ik doe mee hoor om de 200 pagina's te halen... Wil alleen wel graag ff een probleempje voorleggen, als jullie nu veel reageren hebben we die pagina's zo vol ! Vanmorgen toen ik uit bed kwamhad ik een heel raar gevoel in mijn buik. Ik dacht dat kan geen ei zijn, dat is pas over een week ofzo... Het gevoel bleef echter wel; ik heb dus net een ovutest gedaan en wat denk je. Er komt een heel licht streepje. Betekent dat dat mijn ei er nu al weer aan zit te komen? Ik heb vorige week een vmk gehad, maar het hcg is echt weg (heb 3x negatieve zwangerschapstest gehad) dus de ovutest kan niet per ongeluk licht uitslaan van hcg... Kan het zijn dat mijn cyclus door de vmk een beetje (flink) ontregeld is en ik daarom nu al richting mij ei ga? Snap er geen barst meer van, misschien weet hier iemand iets... Liefs
Je cyclus kan heel goed ontregeld zijn dat sowieso. Maar een licht streepje hoeft niks te zeggen, je hebt namelijk altijd wel LH in je urine. Hij is pas positief als die teststreep even donker of donkerder is als de controlestreep. Zou nog een paar dagen testen
Ja met mij gaat het wel redelijk vandaag. Ik ben vrij van me werk maar toch voel ik dat ik moe ben en nergens zin in heb. Maar goed dat het zonnetje een beetje schijnt .
Het liefst zien ze dat ik toch stop of minder met de medicijnen, maar het is kiezen uit twee kwaden. Als ik stop of minder dan heb ik erg veel pijn, wat ook niet goed is voor mij en mogelijk ook niet voor het kindje als ik zwanger ben. Daarom kom ik sowieso onder behandeling van de gyn als ik zwanger wordt en ze gaan dan ook de groei extra in de gaten houden. Ik moet contact opnemen als ik zwanger ben en ze hoopt mij snel weer te zien Het duimen heeft dus geholpen 8) Dank je wel!
Ohhh wat fijn om te horen dat je uitslag goed was meis...heb echt aan je gedacht toen het 9.40 uur was Nu op naar een zwangerschap!
Jeetje Giegel, dan heb je vast veel pijnandeers als je veel medicijnen moet slikken (weet niet of je hebt geschreven wat, heb de 1e 75pagina's niet gelezen...) hopelijk snel zwanger
ha ha, goede Caro. Mijn chefin is nu 12wk zwanger....... Maar die heeft het vast te druk voor het forum
Giegel, mag ik vragen wat je hebt waarvoor je medicijnen moet nemen? Maar is toch wel goed nieuws, dat je gewoon zwanger mag worden En nu worden er weer snickers aangeboden.. Dit gaat niet goed, allemaal zoooo lekker! Ik moet eerst nog netjes mijn bruine boterhammen opeten Edit: Wow ik heb zojuist pagina 110 aangemaakt dat gaat lekker
hahahah Caro! ik heb een mannelijke baas denk dat tie hard wegrend als tie dit allemaal zo leest hihi Dit meiske zit nu netjes aan de snacktomaatjes.. die taarten/koekjes en snickers werden toch wat veel