Hé small, als je niet snapt wat je leidinggevende bedoelt dan zou ik het zeker gewoon nog een keer vrage, helemaal als zij zelf wil dat er beter gecommuniceerd wordt. Misschien kun je haar mailen als ze er niet vaak genoeg is? Of een afspraak plannen. Ik heb er zelf een ontzettende hekel aan als dat soort verzoekjes even tussen neus en lippen gemeld wordt: tegen de tijd dat je erover nagedacht hebt en met 101 vragen zit, zijn ze het zelf vaak weer vergeten. Die 2 weken kan ik helaas niet korter maken voor je
heb even Petula Clark - Down Town opgezocht op You tube, helpt ook wel een beetje lekker aan het meezingen
lekker in bad of onder de douche, morgen met je collegae gaan lunchen en je opdracht aan hun voorleggen, kan je meteen hun ideeën gebruiken en heb je ook meteen draagkracht... Tja maar als ik de oplossing had om zwanger te worden dan had ik die allang met jullie gedeeld...
Lieve Spirit, begrijp je gevoelens helemaal en het is ook echt oneerlijk dat hij niet meer bij jullie is in fysieke zin
Even voor de zwangeren onder ons (en moeders)...ben nog niet ongesteld geworden maar heb wel veel last van wit slijm...hoort dit bij zwanger worden of niet? Normaal heb ik dit niet voordat ik ongesteld wordt. :S
Eén van de zwangere dames had het wel over wit slijm laatst, maar ik kan zo snel niet terugvinden wie of wanneer
Lieve Elke, Wat toevallig, als het bij mij deze maand raak is dan ben ik uitgerekend op de dag dat Frédèrique is geboren (4 mei), dus dat lijkt me wel heel bijzonder. Aan de andere kant zie ik er ok tegenop, want op alle feestdagen heb ik geen geluk gehad 2de kerstdag MK, Pasen MK
Wat een verhaal.. wordt er even stil van, maar ik begrijp je volkomen! Natuurlijk denk je op dit moment alleen maar aan zwanger worden, terwijl je heel goed weet dat andere zaken ook door moeten gaan. Daardoor wordt het alleen nog maar zwaarder... Ik heb 'zo'n zelfde situatie op mijn werk gehad. Ik heb toen alle koppen bij elkaar gezet en ze in principe zelf laten nadenken. Uiteraard heb ik de bijeenkomst begeleidt, maar zo zijn we al 'brainstormend' tot een heel goed plan gekomen. Er kwamen namelijk hele verrassende zaken naar voren. 1. je hoeft het niet alleen te bedenken en 2. je betrekt de mensen bij de eventuele veranderingen en voorkomt daarmee evt. wrijving en last but not least..3. je houdt een boel energie over die je lichaam nu hard nodig heeft..
toch maar met collega meer overleggen, misschien kunnen we het samen doen.. huisje is al heel fijn, meer ruimte etc. alleen het verven nog..... hopelijk ook snel af, dan zie mijn mannetj eook eer als ie thuis is, ipv dat ie tot 23.00 aan het schilderen is
Als je een laptop hebt kun je er lekker naast gaan zitten, hihi. Wat voor kleurtjes krijg je allemaal? Of zijn jullie aan het witten? Moet even wat overleggen met hubbie, tot zo.
@ppa: nou, maar eens moet het goed gaan toch, misschien dus wel nu! Want tja, je komt toch geen 9 maanden door, zonder een feestdag tegen te komen... Maar wel erg verdrietig dat je net tijdens die feestdagen eeen miskraam krijgt. Die feestdagen zijn dan toch altijd wat anders daarna, kan ik me voorstellen. Dat is natuurlijk op andere dagen ook zo, maar die staan dan in elk geval niet in het teken van familie, gezelligheid, enz. knuf voor jou!
......Dat is dus de vraag! Ik heb helaas geen ongebruikte test nu hier. Had vrijdag getest, maar daar kwam helemaal geen streepje op (was dag 25 van de cyclus) en nu een heel licht streepje. Morgen krijg ik 6 testen van sensitest binnen, dus kan ik er weer een test aan wagen. Iemand enig idee of de dippers van senstest een beetje vroeg aangeven of je zwanger bent? Hoorde dat die van CB best laat testen.
Hallo hier allemaal, Ben nieuw hier, maar al wel "ff" bezig. Mijn NOD is zaterdag de 28ste, wilde ik even kwijt. Heb vrijdag op progesteron laten prikken en die was 103, de verpleegkundige zei: da's behoorlijk hoog! Nu maar hopen dat ik er ook profijt van heb! Nu duimen draaien voor iedereen! Groetjes BM