NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    eyey meiden...,

ik ben er weer...
    ben echt vrolijk nu...
    mijn collega was gewoon gaan werken en ik ben morgen woensdag en vrijdag gewoon vrij hihi...
    heb me druk zitten maken om niks...
    is er nog iets nieuws verteld want heb even geen puf om alles bij te lezen...

xxx

2. tomnaat

tomnaat Actief lid

8 jun 2008
    384
    0
    16
    huismuts,mamsie
    Zuid-holland
    ik zat er aan te denken omdat idd te doen ja want door die verhalen hier :) :)
    Ik las heel wat terug weet ook niet van wie dat het misschien dan zou kunnen zijn dat het er twee waren.
    Ik weet het ook allemaal niet :rolleyes:

3. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    @hier nog altijd de paashaas achterna aan het rennen die mijn ei meegejat heeft, maar ik kan hem niet meer vinden in het bos...
    ik ben nu maar inmiddels uitgegaan van de lange cyclus van vorige maand (34) maar uiteraard weiger is om door te gaan naar de poppewagen he! ik blijf gewoon op 28 aug staan :D

4. Veryproudmama

Veryproudmama Actief lid

18 aug 2008
    288
    0
    0
    Ik snap nu wel waarom er nu al 1100 pagina's voor dit onderwerp staan, we hebben een hoop te bespreken...

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    1101 he! Wel bijblijven.. lol!

6. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
  7. natjes

natjes Niet meer actief

ha meisjes...!

Zit met iets geks sinds gisteravond... :(

Gisteravond in bed zeg ik ineens tegen me hubbie: "huh, ik voelvocht lopen?". Kwam ineens beetje transparant vocht uit me doos (om het zo maar even te zeggen). Vandaag op me werk weer steeds drupjes vocht wat eruit kwam zetten, voelde dit ook echt lopen. Is gewoon transparant 'vocht' . Vind dit toch wel heel raar, heb dit nog nooit gehad! Iemand enig idee wat dit kan betekenen? En nee ben niet incontinent, rook absoluut niet naar urine, eerder beetje zoetig.. (apart verhaal weer... :( )

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tomnaat gaat piesuuhhh in een potjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    mensen... jullie moeten echt het verhaal van nick lezen... Spirit. ik had je verhaal nog niet gelezen, maar nu wel. Ik ben nog steeds aan het brullen en ik kan zo boos worden dat die mensen niet goed hebben opgelet. Het is goed dat je je verhaal hier kan doen. Zo kunnen wij - ik ga het zeker doen - vragen naar de onderzoeken...

10. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Welkom BM! (neeeeee, niet baarmoeder :) )

@ Jedid: knuffel voor jou! En gooi er nu maar gauw een test tegenaan, zeg maar tegen je man en in tegen je spiegelbeeld dat die 5 dagen nu om zijn! Dit is ook niks toch?

@Tomnaat: geen idee.... zou geloof ik ook testje doen.

@ mamadiana: welkom terug ;)

11. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Meis als je nog een test heb liggen..hub pieeeeessssseeeennnn over dat ding ;) dan hebbie tenminste zekerheid *knuff*

12. natjes

natjes Niet meer actief

Zie trouwens dat ik 5 zwangeren meisjes gemist heb vandaag...Meisjes gefeliciteerd!

13. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    BM: welkom hier

tomnaat: als je nog een test hebt liggen zou ik hem denk ik wel doen. En anders hopen dat je ongi permanent verkort is...

natjes: geen idee wat het kan zijn, wel vreemd en hopelijk een zwangerschapskwaaltje

Meiden, was van plan om nog even te komen kleppen hier maar heb onwijze krampen dus ik kruip op de bank met m'n hubbie en een glaasje wijn (kan nu weer hè).

Tot morgen.

14. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
  15. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    :confused: Ook een testje wagen?

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Crap ik moet die verhalen niet lezen... vooral niet terwijl ik naar het liedje 'Nothing's gonna harm you' luister... Nogmaals Elke: jij bent ook onwijs sterk...

Ondertussen laat ik mij even gaan en brul ik even door...

17. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Zeg tante...hoe zit het met jou? zie dat je testen mag..al 'klachtjes' van ut een of ander?

18. tomnaat

tomnaat Actief lid

8 jun 2008
    384
    0
    16
    huismuts,mamsie
    Zuid-holland

HAHAHAHAHHAHAHAHAHA

ik zat daar al op te wachten :) :)

19. natjes

natjes Niet meer actief

Vind het zo raar! Echt alsof ik incontinent ben, voel steeds wat lopen, mijn ondergoed was er zelfs vochtig van! :( Bleghh... Tevens nog steeds de rare druk op onderbuik+ steekjes en ik zit helemaal onder de pukkels.... Nog nooit zo erg gehad... (ja toen ik 16 was ofzo hihi)

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik zou toch een testje doen.
    Je hoort/leest inderdaad weleens dat meiden nog wat (oud) bloed verliezen aan het begin van een zwangerschap. Dat je maar zo kort de duivels op bezoek hebt gehad, is vreemd als ze normaal gesproken een week blijven.
    Het zou je denk ik ook uit de onzekerheid halen.

Deel Deze Pagina