Hahahah, nee, lijkt me ook niet erg verstandig! Kunt die test beter laten liggen tot daarna! Plas bijna in mijn broek van het lachen nu! Ga met een beterder gevoel naar bed nu.[/b]
Plassen, daar heb ik ook erg veel last van op z'n zachts gezegd. Echt bijna elk half uur. En ik had vandaag ook erg veel afscheiding, om mijn klachtjes maar even te noemen.
wat raar allemaal! ik heb toevallig vandaag voor de eerste keer in me leven 2testjes gekocht! haha van de kruidvat merk.. als het maar wat is..
meiden ik ga ook het bedje weer opzoeken ik kijk morgen even hoe de zijn zijn ze er weer bijna niet ren ik naar de kruidvat weltusten tegen iedereen
Hey Allemaal Ik weet niet meer zo goed wat ik van mijn cyclus moet denken en ook dus niet hoe ik op de lijst moet komen te staan. Volgens de planning had ik de 11 de ongi moeten worden. Nou had ik de 14de beetje rozig en de 15de beetje bloed dus dacht yes aardig op de regel alles, maaaar het was steeds wel en dan weer niet en 1,5 dag ongi met amper wat bloed lijkt mij ook niet goed. Dus weet niet goed of het wel ongi is. of ei? Of ut was 8 dagen na ut klussen misschien wat anders. Ik weet ut niet iemand anders misschien? Liefs Mij
Ach Audrey en alle andere lieve meiden! Het is niet de bedoeling iedereen in tranen te laten schieten hoor! Het zijn inderdaad hele verdrietige verhalen, maar het is misschien wel goed om te weten waarop je alert moet zijn als je eenmaal zwanger bent. Tegelijk moet je echter ook niet proberen alle ellende die er is op zwangerschapsgebied te weten, want dan blijft er geen zorgeloze dag meer over. Voor spirit en mij zal een nieuwe zwangerschap naast een feestje ook een hele zorg zijn, de roze wolk waar iedereen het over heeft is helaas niet voor iedereen zo roze als ie zou moeten zijn. Wij zijn keihard geconfronteerd met het feit dat het krijgen van een kind een groot wonder is en dat het ook mis kan gaan. Dat verdriet, maar ook de liefde voor ons kind zullen wij altijd bij ons dragen. Dus ondanks het verlies kennen wij ook een grote rijkdom. Hoe groot het verdriet ook (en geloof me, dat is immens), ik zou deze ervaring, mijn dochter, nooit hebben willen missen. @spirit: ik heb heel brutaal ook namens jou gesproken, hoop dat je dat niet erg vindt. Uit onze eerdere gesprekken denk ik te kunnen hebben opmaken dat voor jou het bovenstaande ook geldt, zo niet: mijn excuus!