NODLIJST AUGUSTUS 2008 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama & Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar & Waith 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel & missQ 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 & Nina010 & Rian 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 & spooky 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh & Marooz 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje & Bonnie1 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 & Merel69 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh & spirit70 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979& Sucre 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Tomnaat & naliey & Klingel 199 passagiers voor de roze bus! 18 Zwanger, 79 ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest 9 Niets doorgegeven, 5 Cyclus van slag TESTMARATHON 15 Augustus: - zuurtje - Mup 17 Augustus: - JedidJah - Smallville 27 augustus - Natjes - Nrg50 - 1ste Wondertje 30 Augustus: - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - MilkHd - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons - Lintje Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] Zo hehe was een heeeeel end terug om de lijst te vinden! @waith: heb jullie op negatieve test gezet @ikkuh: heb je rood gemaakt!
Houm op schij uit! Wilde me niet gek laten maken maar het is me lijf weer gelukt! Heb sinds 3 dagen elke keer enorme krampen in liezen en baarmoeder... Eersgisternacht druppel oud bloed verloren en megaveel waterige afscheiding+tel daarbij op mega veel pukkels over me hele lijf wat ik nog nooit zo erg heb gehad... Tja dat krijg je toch een beeeeetje hoop?
Hey ik heb een idee! Zullen we ook een Topic openen met FOP-klachten? Zodat je daar ff kan kijken of iemand daar al een keer door gefopt is?
Kan me voorstellen dat je daardoor hoop krijgt natjes, en ik hoop voor jou dat je lijf je deze keer niet voor de gek houdt! Je gaat pas de 27ste testen zie ik? Knap hoor..
Nou zo erg ben ik deze maand dus wel weer lekker gefopt, was er gister echt van overtuigd dat het deze rondr raak zou zijn, maarja....
Ik ook Natjes, en heb al 5 dagen erg zere en grote (.)(.) Maar ik wil er echt niet van uit gaan deze maand! Ga nu eerst ff bloed prikken en dan naar de fysio voor mijn schouder.
fopperdefop allemaal ben er van overtuigd dat ik deze ronde weer ga overslaan.. BM zit hoog en is zacht en open.. jaja, dan zeggen ze vruchtbare periode is aangekomen.. maaaaaaaaaaaaaaar.. geen helder vruchtbaar slijm.. dus zal er wel weer nix zijn waardoor de zaadjes zich een weg omhoog kunnen slingeren. Las vanmorgen dat die cranberrypillen de zuurtegraad in vagina deden veranderen en dat ze niet zo geschikt waren als je dus een beeb wilde. word ik gek van! de 1 zegt kan geen kwaad, en de ander raad het af. Heb ze net weggeflikkerd.. zo.. weer genoeg geklaag aan deze kant hehehe
Hoi, Zit nog steeds in spanning. Voel idd ook van alles, zeurdrige pijn in m'n buik en af en toe wat steken in m'n liezen en daar nog bij wat vlagen van misselijkheid. Wordt soms er helemaal gek van, je lichaam geeft je stiekem al wat hoop. Ben benieuwd! Zijn er al zwangeren bij, heb niet zoveel tijd om bij te lezen (moet er straks nog 2 gaan badderen!)
@natjes.. ook fopklachten dat wat jij denk is ongi zal wel balen zijn als het nu zou komen @waith .. negatieve test? jeetje.. zolang de ongi uitblijft is er altijd nog een kans. ik neem aan dat ze altijd regelmatig was. @gaby. sorry ik ook weet niets van tempkaartjes @caecilia betekend 0.2 zakken dat de ongi komt? kan het niet alsnog stijgen?
good mornin dus gisteren ging wel goed met het opruimen, maar helaas vandaag heb ik het in mijn rug.. ik zou al te graag nu een lekker warm douche willen, maar de douche is verstopt en we hebben geen hoe heet dat ding nou weer? dat zuigding op een stok? nou laat maar.. komt niet in me op.. hebben wel een fles ontstoper staan... maar wil dat niet doen zonder dat we dat ding erbij kunnen gebruiken... ik dacht dat ik blas ontsteking had/kreeg maar nu denk ik het niet meer.. is eigenlijk wel over .. alleen de steken. maar dat zal mijn darmen dan zijn.
Goede morgen deze morgen... vandaag heb ik een drukke dag dus ik zal niet echt aanwezig zijn... al lees ik wel mee... Vanmorgen zei ff dat mijn ei op dag 44 was aangekomen, maar ik ben het niet met hem eens. Na een aantal veranderingen (dag 34 van D afhalen) was hij weer netjes op de plek waar hij hoort... Ik geloof niet dat mijn ei 5 dagen geleden is geland, want ik had absoluut geen zin in klussen en normaal heb ik dat heel erg erg erg... Dat had ik tussen dag 32 en 34 wel... Ik test dus lekker morgen... Ik heb last van mijn lies... het trekt helemaal mijn benen in en ik heb het idee dat ik ongi word... GROM rot dag vandaag... ik merk het al... JedidJah
Hoi, ja ze is altijd regelmatig, soms verschilt het met de ene keer sóchtend en dan eens savonds maar altijd precies na 28 dagen....