Nou daar komt het: Ik heb een baaldag, en wel hierom: Gister niet goed in mijn vel, na tijden van complete happiness en zelfvertrouwen... Boem, Parts even in 1 keer weg... Vertrouwen in het ooit kunnen krijgen van een baby ook even helemaal weg.... Ben vandaag weer aan het opladen, en hopelijk vind ik de positieve ik weer terug... Ik heb allemaal doemscenario's en donderwolken in mijn hooofd. *jaagt donderwolken en doemscenario's weg en trekt dikke trui aan, en nipt van haar kopje thee* Lange tijd niet gesproken trouwens, hoe is het jou vergaan de laatste tijd?
Ik kom er wel eentje brengen! Ik zet wel een heerlijk muziekje op.... *loopt naar de stereo en doet 'awake' in de cd speler en loopt l zingend weer terug*
Met mij gaat het goed... Ik ben in een Grobanite bui en die heb ik al een paar dagen. Ik probeer mijn verslaving te boven te komen, maar het lukt niet... die vent heeft een te mooie stem!
whiiiihoooo ooooo hier slaapklingel! zo dat was weer 13 uur slaaaaap! ik dacht dat ik in la douce franse wel helemaal was bijgekomen; blijkbaar toch niet helemaal! vanmiddag gaat het harde werken weer beginnen.. wat een rust voor jullie op t forum he! griebels, er is veel bij te lezen, een pagina of 20! gaak maar even doen dan! *sleept roze glitter-apothekers-100-laatjes-kast de bus binnen* -in laatje 1: superveel zwangerschapwordgeluk voor iedereen! -in laatje 2: earl grey koekjes! -oogmaskertjes, voetmaskertjes, haarmaskertjes -een roedel pluizige kittenkatjes om te knuffelen -200 nimmer afkoelende kruikjes -200 nimmer opwarmende ijsblokjes -glitters in alle kleuren -geurkaarsjes (die ook per direkt geurloos kunnen worden indien mensen daar (zwangerschaps!)onpasselijk van worden -vul maar in! tot vanaaf laat als ik de hekkensluit, zoet gaan slapen allemaal! blije (doe) klingel
vervelend dat je dat hebt... Helaas die momenten ken ik ook en dan zet ik heel hard Josh Groban aan en dan ben ik er weer boven op ... Sorry meiden jullie zullen wel vaker wat van hem horen... Ik vrees dat deze bui nog lang niet voorbij is... De eerste stap voor het clean worden bij een verslaving is toegeven dat je verslaafd bent, maar sinds dat ik dat heb gedaan is het alleen maar erger geworden... Hoort dat?
inderdaad, toegeven is stap 1, proffesionele hulp is stap twee... dat al eens geprobeerd? *schreeuwt ondertussen mee met het nummer high road easy van sass jordan*
*heeft gegoogled op josh groban in combi met afkick, maar kon niks vinden... wel meer mensen die er naar vragen trouwens... hmmm... gat in de markt?*
Hey Jedidjah ik ken dat hoor die verslavingen voor bepaalde muziek of een tv serie dan in mijn geval, ik ben namelijk een *Friends* addict, kan dat echt niet vaak genoeg zien! *zet dvd'tje aan, join me!*
hahahahaha stelletje gekken.. (zit op werk en kan niet steeds reageren maar MOET steeds even bijlezen)
Ik heb ook Firbomyalgie met uitvalverschijnselen vanaf mijn 10e en ben daardoor erg beperkt. Ben er ook op afgekeurd (WAO/WIA). Maar dat mag de pret niet drukken, want ik mag wel weer zwanger worden 8)
ik word binnekort waarschijnlijk ook gecontroleert op reuma weet nietwat voor vormen er allemaal zijn ? maar heb heel veel last van me gewrichten heb namelijk ook de ziekte van crohn en daar komen gewricht klachten (reuma ) ook vaak in voor
@ nikkijane: ik wou eigenlijk zeggen mijn vent, maar ik wou ff de spanning hoger maken... whahaha ik zie het al voor me! Nee sorry Josh is leuk om zijn stem en muziek... Mijn mannetje is mijn alles... @ alice: Ik zeg niks... @ Giegel: das balen... Ik heb gelukkig niet zoveel last van uitvalverschijnselen, waardoor ik gewoon alles kan doen... Overigens is mijn keuze in opleiding wel hierdoor verandert... Ik wou altijd dokter op de eerste hulp worden, maar als je je arm niet meer kan op tillen wordt het lastig... Nu wordt ik gewoon leerkracht... whahaha