NOD Augustus 2008

Discussion in 'NOD forum' started by xMamaDianax, Jun 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Girl84

Girl84 Lid

Jul 10, 2008
    97
    0
    0
    Er zijn inderdaad nog erg weinig zwangeren in augustus! de laatste helft moet maar even hun best doen

WE WANT PINK!

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    nour en limmeke:
    dat over dat slijm... ik heb het ook niet bij mezelf kunnen ontdekken hoor. Heb het ook eens gevraagd op een ander forum, toen kreeg ik van iemand een reactie dat ze het ook nooit gemerkt heeft bij zichzelf,maar was wel ineens na 2 rondes zwanger.
    Ik weet ook niet precies hoe het slijm moet zijn, maar bij mij is het in iedergeval heel de maand zowat het zelfde. Beetje dun,wit.
    Weten jullie het het slijm moet zijn? En wat als je het niet hebt.......
    groetjs jolan

3. Girl84

Girl84 Lid

Jul 10, 2008
    97
    0
    0
    oja, m'n concentratie is ook ver te zoeken...moet nog 101 dingen doen op m'n werk want ga maandag op vakantie, moet nog de ramen buiten schilderen deze week, de was bijwerken en strijken en ondertussen is m'n hele lijf in de ban van wel/niet zwanger zijn....mag ik ook gillend door het huis rennen ?

*ren ren ren ren ren ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

4. Girl84

Girl84 Lid

Jul 10, 2008
    97
    0
    0
    heeft iemand nog rustgevende tips want dat rennen helpt niet :(

5. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

Dec 27, 2007
    484
    0
    0
    @jolan, dat is het dus, normaal gesproken had ik het wel gewoon elke maand; doorzichtig slijm, als eiwit.
    Alleen sinds de curretage niet meer, en daarom vroeg ik me af wat er dan is..

6. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

Dec 27, 2007
    484
    0
    0
    @girl, probeer iets te doen om je gedachten te verzetten. Ga naar buiten of een dvdtje kijken, zoek iemand op.
    Ik weet uit ervaring dat als je hiermee bezig blijft je jezelf echt gek maakt. hihi

7. Girl84

Girl84 Lid

Jul 10, 2008
    97
    0
    0
    @ Nour, rond half 2 moet ik weer op m'n werk zijn dus dan zal ik maar eens hard aan het werk gaan. Jammer genoeg kan ik daar niet af en toe op het forum om bij te kletsen want het is een familiebedrijf (ouders, broers) en die weten niets van het zwanger worden af. Hoop dat werk een beetje rust geeft.

8. mamadolly

mamadolly Actief lid

Aug 16, 2008
    425
    0
    0
    @ Girl, volgens mij is dat maar beter ook dat je nie op het forum kan..ik ben al zo ongeveer de halve dag hier te springen en van mn werk komt maar weinig terecht vandaag..(wat zal mn baas vandaag blij met me zijn)

9. Girl84

Girl84 Lid

Jul 10, 2008
    97
    0
    0
    wat doen jullie voor werk dat jullie zo vaak op het forum kunnen zijn?

10. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    pfff heb eindelijk uit gevonden hoe ik me temperatuur kaartje kan invullen bij ff!

11. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    woohooo gaby.. u go girl :D

12. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,435
    0
    0
    limburg
    dames alles goed?
    ik heb nog altijd de krampjes.. vanmorgen misselijk.. en al een tijdje steken in de borst...

maar voor de rest is alles goed.. haha

13. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    werk in thuiszorg girl en heb nu vakantie :)

14. mamadolly

mamadolly Actief lid

Aug 16, 2008
    425
    0
    0
    werk op kantoor girl....dus de verleiding om steeds ff te kijken is hier wel heel groot

15. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    whahha mag ook wel na 3 uur zoeken of niet ;) (ben een beetje blond)

16. Girl84

Girl84 Lid

Jul 10, 2008
    97
    0
    0
    @ all

Ik ga er weer vandoor...work work work (geen zin)
    Ga vanavond denk ik maar weer es op tijd naar bed..ben al 2 dagen rond 21/22 uur naar bed gegaan, blijf moe.

Kijk vanavond wel of ik nog ff wat kan bijlezen en anders willen de aanwezigen vast wel een update geven.

Bye bye!

17. Girl84

Girl84 Lid

Jul 10, 2008
    97
    0
    0
    ik werk ook op kantoor (merendeel achter de computer) maar m'n broertje zit naast me dus kan moeilijk op het forum..

dag dag!

18. natjes

natjes Niet meer actief

Kan me de laatste twee dagen echt niet toezetten om te eten... Heb gewoon geen trek, het smaakt me niet... moet nu ook nog eten voor vandaag...

19. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

Sep 3, 2007
    551
    2
    16
    Ik werk in de zorg, dus onregelmatige diensten en ook in weekeinde. Daarom ben ik overdag nog wel eens thuis.

Ik begin ook een beetje gek te worden hier hoor.
    Wil heeeeeeeel graag testen maar de postbode komt maar niet met de testen. He gister van die extra gevoelige testen besteld bij Sensitest. Kan gewoon niet meer wachten. Wil het weten.
    Heb al potje klaar staan met ochtend urine.
    Heeft iemand enig idee hoelang je dat kan laten staan voordat je het niet meer kan gebruiken?

Meiden die gewoon moeten werken vandaag, werkse.
    Voor de meiden die net als ik een beetje tegen de muren op rennen, sterkte.

Liefs Zoe

20. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

Apr 25, 2008
    1,787
    0
    0
    zuid holland
    hallo meiden ik was er weer

Share This Page