Yow mystik, wazzup (mijn collega en ik hebben geen zin meer om te werken.. Dus zij zit op de Efteling site, ik hier hihi)
Ben nog aan het teruglezen maar ik wilde even zeggen dat ik PRECIES hetzelfde gedroomd heb! Hele badkamer vol testen, allemaal posi en ik geloofde het niet. WEIRD!
OMG OMG meiden ik heb vandaag mn zending ovutesten binnen gekregen, voor wie gisteren meegelezen heeft, weet dat ik er totaal niet mee bekend ben... en mn ei is gejat door de paashaas, maar Lim had de paashaas gevloerd met de AugBus, ... maar affijn, ik moest natuurlijk direct ff eenpotje volpiesen om te proberen, zie resultaat in mijn album
nou Zoë mijn ei is zoek , vage cyclussen, ben nu van langste cyclus uitgegan, de afgelopen week druk met klussen bezig geweest om alle dagen te kunnen dekken van een 28 dagen tot 34 dagen cyclus maar bovenstaand bericht zal de boel veduidelijken hihih nu nog even uitvinden of ik net voor de piek of net na de piek zit
@ zoe10, ik heb gister hetzelfde gedaan, heb er ook nog 2 besteld bij matcare (voor het geval die sensitest nie goed zijn hoezo gefrustreerd? ) Maar had vanmorgen wat research werk gedaan hier, en er waren een heel aantal meiden die voor de nod negatief testen met deze tests en op de nod toch echt een positieve test hadden. begin nu dus wel een beetje te twijfelen of ik alvast een poging zal wagen of toch zal wachten...
Wow cin dat is wel heel erg toevallig, eng gewoon! Hopelijk komen allebei onze dromen uit Kijk mystik dat gaat de goeie kant op! Hij is nog niet helemaal positief, maar volgens mij zit hij er wel aan te komen! You go girl
@Mystic Ooh spannen, zo'n test had ik 1 dag voor en 1 dag na posi test. Dus ziet er goed uit. Eindelijk die paashaas weer gevonden dus. Nu vastbinden en niet meer loslaten. Liefs Zoe
Hier nog steeds geen postbode. pff, stomme postbode. De hele vorige week was hij vroeg en nu is hij laat.
nou moet ik even afwachten of ik VOOR of NA die piek zit, maar dat zal ik morgen toch wel weten. ik verwachte er niet veel van, nog nooit een ovutest van dichtbij gezien:S was even *SHOCK* spontaan 2 streepjes lol hha jullie zullen wel denken jesus muts tis maar een ovutest, maar eindelijk ergens 2 streepjes
hoi meiden hoe klussen jullie rondje eisprong? elke dag of om de dag? vind het moeilijk... de 1 zegt beter omde dag en de ander zegt het maakt niet uit.... groetjes jolan
Mystik hij ziet er goed uit maar ik heb altijd zo'n streepje, voor en na de eisprong..dus ik zou nu niet weten of je ei is geweest of niet. Als je morgen een dikkere streep hebt dan weet je het pas...dan komt ie eraan.
haha had ik ook hoor met die ovu testen. De eerste testen die ik had gedaan hadden een heel vaag tweede lijntje maar daar was ik ook al blij mee. en toen hij sterker was dan de controle lijn was ik helemaal blij. Idd het gevoel van eindelijk een tweede streepje. Geeft toch weer wat hoop. Liefs Zoe
ahhaha mystiklady, dat had ik vorige maand ook, dat ik blij was metmn o-test. hahahha . toch leuk om 2 streepjes te zien, nu alleen nog op de goede test Succes met testen. Bij mij gaf hj een aantal dagen van te voren een lichte streep en toen 2 dagen en 1 dag van te voren een steeds donkerdere streep die daarna ook plotseling weer weg was... Ik ga deze maand rond mn eisprong 2 keer per dag testen om hem niet te missen. groetjes jolan
net een sms van mn mannetje gehad...de tests zijn binnen. weet alleen niet of ik morgenvroeg al wil/durf te testen of ga wachten tot mn nod
Hè hè, eindeljk bij. Lekker mystik, twee streepjes. Misschien dat ik alleen daarom al aan de ovutesten moet, haha.
ja precies alsie morgen wit is is mn ei al geweest, en anders is/word hij donkerder dan komt ie nog, kan 2 kanten uit, alsie geweest is, heb ik in ieder geval goed geklust. Maar mijn vermoeden ligt bij dat ie morgen gewoon komt op een cyclus van 34 dagen, vorige maand was ik voor het eerst mijn ei kwijt, voel hem normaal altijd, maar dan slaat de frustratie gelijk toe.
*neemt een schaar.. knipt er allemaal reepjes vanaf... pakt dan een paarse marker en zet op alle reepjes 2 dikke strepen. Dan alle reepjes plakken op dikker kartonnetje en die ook mooi uitknippen.. dan wat hard plastic eroverheen* MOOOOOIE POSITIEVE ZWANGERSCHAPSTESTEN.. WIE MAAKT ME LOSSSSSSSSSSSSS... HELE MOOIE POSITIEVE ZWANGERSCHAPSTESTEN... WIE O WIE? VANDAAG 3 =2 .. MAAK ME LOSSSSS