@ppa, jee ook al zo'n heftig verhaal. Ik weet ook niet zo 'goed wat ik moet zeggen. En zeker geen sorry zeggen, helemaal niet nodig. KNuff @debs klussen om het klussen lijkt me ook niet leuk maar kan me wel voorstellen dat je het idd zo probeert te plannen. Hoe gaat het nou? Begrijp dat je niet in je hum bent vandaag? @waith, balen van de nega test maar geen bloed..... @ikkuh balen meid, op naar de volgende ronde @female och meid wat balen, het zit je ook niet echt mee he, Dikke knuff van mij, @mamapatricia, welkom op de wachtbank @miracles, toch handig die testjes zeg @tomnaat, jammer van je nega test. @natjes, hihihi last van hormonen? @girl84, spannend. nou misschien kun jij ook voor wat meer roze zorgen? @zoe,spanend hoor, is de postbode al geweest? @mystik, you go girl! @linnie, spannend meid @giegel, ook voor jou You go girl! @sim je maakt het wel superspannend voor de lezer zeg. En een voorzichtige felicitatie voor jou! @limmeke, oh ohwwww ziek of............ en wat leuk dat je schoonmoeder dat zegt, zeker niet alle schoonmoeders zijn zo @zoe, pb geweest, nog steeds spannend dus, ik duim voor je. @jesske spannend, veel succes Nou hier zijn de duivels gekomen vandaag dus hoef niet te testen. Ik had vanochtend al zo'n vermoeden en idd de kraan ging vanochtend open. Ik zal mijn banner zo even gaan aanpassen.
Heej kletskoussen en kletskousmeneer! Ben pas op pagina 1119 van de 1135 aangekomen, en kan helaas niet alles lezen nu. Wilde even laten weten dat ik net heb getest met de test van Sensitest, maar hij was negatief. Ben best een beetje down nu.... Ik geloof ook dat er hier niemand ervaring heeft met deze testen he. Misschien testen ze net als die van ClearBlue ook wel laat? In ieder geval nog geen spoor van de duiveltjes te vinden. Nog steeds last van mijn borsten en ongelooflijke zin in eten, ruik alles ook veel beter. Maar ja, zonder positieve test in handen..... Iedereen succes, we gaan even naar mijn vriendinnetje, die heeft zelf kwarktaart gemaakt, jummm. -x-
Ja ik ben al 2 jaar gestopt met de pil omdat ik door de pil heel erg buikpijn kreeg als ik ongie werd. maar toen nog niet bezig om zwanger te raken. Ja bah ik lees het net ja bij 1e symptomen, wat kan een vrouwelijk lichaam toch oneerlijk zijn. Groetjes Edit: dit is trouwens nu de 8e ronde
Balen Bowen! Weet niet waar delijst is, geloof paar pag terug. Zal zo even kijken. @ MissQ: ik heb die van sensitest ook wel eens gebruikt. Het hangt ervan af welke je hebt, want er zijn er die al 6 dagen voor NOD gebruikt kunnen worden, die zijn dus wel heel gevoelig..
NODLIJST AUGUSTUS 2008 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama & Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar & Waith 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel & missQ 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 & Nina010 & Rian 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 & spooky 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh & Marooz 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje & Bonnie1 & Linnie123 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 & Merel69 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh & spirit70 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 & Springmuis 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979& Sucre 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Tomnaat & naliey & Klingel& Bowen& Cin1979 201 passagiers voor de roze bus! 18 Zwanger, 81 ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest 9 Niets doorgegeven, 5 Cyclus van slag TESTMARATHON 15 Augustus: - zuurtje - Mup 17 Augustus: - JedidJah - Smallville 27 augustus - Natjes - Nrg50 - 1ste Wondertje 30 Augustus: - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - MilkHd - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons - Lintje Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] @ Bowen: je staat op rood, jammer!
Balen Bowen Welkom nieuwe dames, hopelijk gaan jullie nog voor een beetje roze zorgen aan het einde van de maand.
Ow wat balen Bowen! Hopelijk ben jij volgende maand aan de beurt! Wat betekent trouwens die VIP lijst? Groetjes Springmuis
Bowen, ronde 2 wordt gewoon onze ronde, alleen jammer dat jij dan bij de mei mama's komt en ik waarschijnlijk bij de juni mama's
OOh, kan ik ook een VIp plaats krijgen? Ik wil nog niet de wagen in, bovendien heb ik geen idee wannneer m'n NOD is, ik heb maar wat gegokt met die banner
Bowen en Cin1979, jullie staan op de lijst hierboven bij de VIP's! @ springmuis: dat zijn de meiden die in augustus al ongesteld zijn geworden, maar het hier nog erg gezellig vinden en dus blijven meekletsen
heb net heeeeerlijk geschilderd..ben grotendeels weer tot rust gekomen... Ga zo lekker douchen met de nieuwe spulletjes wat ik heb gekocht van rituals.. Heeeeeeerlijk!
Dank je Elke! Ik heb koekjes en thee voor de meiden op de VIP-plaatsen en natuurlijk ook voor de meiden op verschillende de wachtbanken. Ach vooruit, koekjes voor iedereen. Ik ga nu 'even' sporten, misschien tot later!
hi lieve lieve mEIsjes, hoe gaat het hier? er is veel gebeurd en er is veel aan de hand volgens mij; niet allemaal even leuk... *debs KNUFFFFF ik ga even op em em em reageren* @springmuiis: welkom! klets gezellig mee en word snel zwanger! [-o< @bowen: jij ook ongi? KNUF! heb je je al aangemeld in de poppekar? ik ga mezelf even op de 17e NOD laten zetten maar blijf verder hier vip-pen hoor... in de lieve warme bus! @de rest: kan nu onmogelijk op 23 pagina's reageren, dus ik geef een integrale megaPOSIknuffelglitterkus aan iedereen! SSSSSSSSSSMAK! klingel