ik kan mijn mannetje niet dwingen om te drinken. Heb zeker al 100 keer gevraagd of hij wil drinken en krijg iedere keer nee als antwoord
nina..het is ff afwachten. Ken dat hoor al die kwaaltjes enzo ik overmorgen mijn langste cyclus dag weet niet of ik m af ga wachten of een testje ga doen..wil eigenlijk wel duidelijkheid! hoe lang wacht je nog met testen?
ja wil ik ook.. maar werd mij aangeraden door anderen om nog ff te wachten met testen ivm hcg zou dan beter zichtbaar zijn in t geval dat ik zw zou zijn... laatste wat ik wil is te vroeg testen en negatief zien staan..je weet hoe rot dat is. wanneer ga jij testen suusje? voor jou ook spannend!
Jewel Gefeliciteerd! Echt geweldig voor jullie Sim en Zoë ook alvast een beetje gefeliciteerd, de kussen komen over 2 dagen Ik heb nu het gevoel dat ik ongi ga worden (hoofdpijn) en een paar speldeknoppen bloed bij het afvegen. Terwijl ik hiervoor echt een verdikking boven mijn schaambot voelde, waarvan ik hoopte dat.... Maar goed lig nu sjavhie met de laptop in mijn bed, mijn husbie is al naar beneden gevlucht.... Zo klaar met zeuren op naar leuk nieuws... Heb vandaag hele mooie laarsen bij Paul Nooijen gezien, zwart lak met een hakje en een beetje puntneus, dus even wachten op mijn salaris.... Shoppen altijd goed....althans bij mij
nee begrijp ik wil ik ook maar wil niet te vroeg testen heb al 2 testen weggegooid ivm te vroeg testen begin deze week.
hoi limmeke.. ja ik denk het wel. maar wil gewoon zekere voor onzeker wil niet te vroeg testen. bovendien ik blijf duimen dat er geen meer druppels bruin bloed komen.. so far so good..
hahaha zuurtje dacht echt dat het om een klein kind ging... Nina ik wacht wel tot vrijdag..heb deze ronde nog niet getest maar andere rondes zeker zo'n 40 euro vertest en dat is toch zonde geld..
@Sim, alvast heel erg gefeli! @Pixie, als je temp na je ei met ongeveer 0,2 daalt dan is dat normaal je ongi dag. Zie je morgen 5 uur Vandaag de hele dag op ongi aan het wachten... als ie dan toch komt dan maar meteen vandaag... kunnen we weer verder. Vandaag al 3 tampons ingehad. de eerste twee zat 1 stipje (speldepuntje...) bloed op... dus zolang er niet echt bloed is... is vandaag niet echt dag 1...
ik heb er gister 2 gekocht.. eerste keer in me leven! ja ze staren mij ook aan. maar willen toch tot maandag wachten.. heb wel al krampen gehad in me onderbuik,vanmorgen misselijk geweest,vanmiddag begonnen me boobs pijn te doen.. nog steeds.. en een opgeblazen gevoel.. pff.. het houd niet op
tot vrijdag? ik hoop dat ik zo lang kan wachten.. ja duur he die testen.. ik heb van matcare testen gekocht die waren stukken goedkoper dan van clearbu..