NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ja die ken ik wel... Heeft wel een leuke stem...

Voor smile: hier is een link naar een you tube filmpje van Smile...
    http://nl.youtube.com/watch?v=mT8jqRZHUW8
    Ik wil ooit de studioversie verbouwen naar een duet en mijn stem er bij zetten... Ik heb nu de software... Nu nog een goede mic...

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    werkze nikki

hier ook iemand die veel van zingen houdt, hele fam eigenlijk wel :)

Hou meer van de golden oldies, maar ook van anouk,direct, bob Marley.....

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    helaas geen access tot youtube op werk....

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    jammer... nou ja dan meer thuis bekijken... ga naar you tube tik 'smile josh groban' in en je komt er vanzelf...

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    *smijt momperend met de deuren vloekend op die achterlijke planning op werk*

ben echt laaiend! Toen mijn contract inging, zijn ze me vergeten in te plannen.. dus startte meteen met tig minuren. Moet 20 uur per week werken in thuiszorg. Ze bleven me steeds onder die minuren inplannen.. ookal gaf ik aan van johoeee, is het dit?

en nu ineens paniek daar.. en hebben ze voor komende week bijna fulltime ingepland.. dat ga ik fysiek van zijn never nooit niet redden! ben zooo pissig. Kan me nu wel helemaal voor de kop slaan dat ik met miskraam gewoon door ben blijven werken, vruchtje tijdens werk gewoon opgevangen en maar door gesopt en gezogen daar.

Kies toch verdorie niet voor nix een baan voor 20 uur.. omdat ik het fysiek gewoon niet trek anders.. en nu heb ik komende week elke dag en dan zitten er ook nog daggen tussen van smorgens 8 tot smiddags 4.

*gooit nog keer met deur*

eikels.

@debs: werkt goed he dat pakkie met pumps :D

6. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    whahaha ik was ff aan het filosoferen... Elke maand komen er weer mensen bij en vallen er weer mensen af. Dat vind ik toch best wel jammer. Eigenlijk zou er ook een forum of topic moeten zijn waar we als 'groep' verder kunnen kletsen zonder dat we elkaar kwijt raken...

Ik mis echt een paar mensen...

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    &(*^^*(&*( lekkere inplanners....

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Jeetje, Limmeke, wat een sukkels bij jouw op werk zeg. En daar ben jij de dupe van. net als wat je zegt, je kiest toch niet voor niets voor part time....
    En je je hebt zelfs door gewerkt tijdens je mk, malle meid. niet goed hoor.
    Sla nog maar een paar keer met de deuren, heb je recht toe.

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ja, en door blijven werken toen miskraam eraan kwam. Had nog zoiets van lullig voor collegas als die het meteen moeten opvangen.. en ik werkte er net.. dus om half uur naar plee bloed deppen.. en maar doorgaan :(

*gooit nog harder met de deuren en mikt er meteen wat glaswerk achteraan*

10. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Jeetje limmeke wat een motherfuckers.. ( kan het ff niet beter omschrijven :D )
    Kun je niets tegen die planning inbrengen?
    *edit: in het Engels mag je hier wel schelden da's wel cool ;)*

11. veronika

veronika Niet meer actief

*** springt van de trekker***
    Jemig Limmeke, daar moet ik nou van huilen! Echt, zo'n betrokkenheid bij je werk, en misschien wel zo weinig zorg voor jezelf? Dat gaat wel ver hoor, wel goed voor jezelf zorgen, zeker in zo'n situatie! Hoewel ik je betrokkenheid snap, zeker in de zorg, je weet wie er onder lijden als je je werk niet kunt doen natuurlijk :( :(

En nou moet jij je uren "inhalen", misschien kunnen ze toch wat uitsmeren over de komende weken?
    *** springt er weer op, doeii***

12. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

God zeg Limmeke wat een eikels daar zeg. vind je het gek dat er te weinig mensen in de zorg werken als ze zo met personeel omgaan!
    Ga je die uren die ze je nu gegeven hebben werken? of ga je zeggen de groeten ik ben een partimer ( zoals ik zou doen)

Smijt en scheld en gooi maar lekker hoor ;)

Enne ja het werkte super nogmaals dank daarvoor ;)
    Nu maar hopen dat het ook effect hier binnen in mijn buikie heeft gehad :D

13. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Sjonge Limmeke! Zou dr ook ontzettend kwaad om worden!
    Gooi nog maar even wat en scheld van je af, hopelijk lucht het op! Knuff

Kan ik dat pakkie trouwens ook even lenen voor vanavond? :)

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    mensen ik moet een artikel schrijven, maar ik heb geen inspiratie... Stom artikel... eerst maar een stukje lezen...

Ik probeer voor mijn zus een zwangerschapsbanner op hyves te plakken, maar die pakt hij niet dus ik heb ff met die gasten gemailt. ze willen er graag meer van weten, maar moeten ook de breedte weten en die weet ik niet... Ik wilde dus de site opzoeken, maar die heeft er geen zin in... GROM

15. debsje1977

ooh ik zie dat je gelijk aan mij loopt Alice :D

Hier vangen hoop dat je er net zo veel plezier van zult hebben als Limmeke en ik eraan hebben gehad ;)

16. debsje1977

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Jeetje limmeke, wat een kneuzen. Ben benieuwd hoe je dit oplost, wel aan jezelf denken he!

Leuk, net weer iemand op het werk die verteld dat ze zwanger is (tweeling), ik wil oooooooook (nou ja, misschien geen tweeling, haha), ben wel blij voor d'r!

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    tweeling lijkt me erg veel, maar als het gebeurt gebeurt het.
    Gelukkig kan je wel blij voor der zijn. Ken iemand die dat niet was. Iedereen was stom, zij moest eerst.

Kunnen jullie werkelijk op die stilleto's lopen?

19. debsje1977

Ikke niet hoor..val gelijk ondersteboven...lekker makkelijk kan manlief me opvangen als ik ze aan heb hihihi ;)

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    :) Dat vroeg ik mij ook al af.

Ik zou ook meteen omrollen, maar misschien kan Limmeke ze wel even gebruiken om mee te slaan :-k

Deel Deze Pagina