nee hoop niet me ei EI niet best als ik hem pas in mei krijg maar in mei gaan we die baby's eruit knallen
Jaah.. net als alle andere keren aan het einde van mijn cyclus Wat dat betreft word je steeds nuchterder en durf je niet meer zo te hopen. Maar m'n temp is wat hoger (ben ook grieperig dus denk dat het daar door komt) en verstrooit (misschien sta ik nog gewoon op vakantie-modus ) en moe. Maar ja... We shell see! Ik wacht gewoon heel geduldig af... En hoest hier....?
Nog steeds geen bloed.... maar temp is nog 0,2 graden verder gedaald... Als de duivels vandaag niet komen... weet ik het ook niet meer... Als ze wel komen dan hoef ik morgen niet naar het zh. Mijn man gaat vandaag de 2 nieuwe rondes Clomid vast halen.
goedemorgen allemaal..... Allemaal weer fris en fruitig vandaag? Heb mn cyclus ff nagekeken en mn laatste was 26, als dat deze maand weer het geval is betekend dat dus dat ik vandaag ongi zou worden (wat we niet hopen natuurlijk) De vorige maanden was ik heel actief met testen, maar nu durf ik nie meer Heb met mn hubbie afgesproken dat we vrijdag gaan testen
hé meis hooop niet dat ze door breken ! had je wel een mooi eitje klaar staan ? en hoe groot ? hoeveel mg slik je eigenlijk van de clomid ?
Deze keer wel geloof ik, zelfs pas maandag. Haha, maar dat zeg ik nu he.. Ben die nega testen zo beu!
zal ik doen small... erhm mijn boobs zijn wel max. 4 cm gegroeid.. snapt iemand mijn lichaam nog... Vergrote boobs ook als je ei er aan komt?
Heee Jed, Balen van die test meid. Maar je weet: ik had ook pas een week later toch een positest. Dus houdt nog even moed! Klussen is nooit vervelend en kan zeker geen kwaad En misschien over een week, of maandag toch nog een keer testen? Dat je boobs zijn gegroeid kan volgens mij niet horen bij eisprong, dus... PS: welke test? Ik hoorde van apotheker dat Clearblue pas laat een streepje geeft... Nou ja, ik heb nog hoop voor je hoor! *knuff*
@ J: mijn boobs staan ook altijd op springen rond ovulatie... Meiden, Ik lees regelmatig mee, maar heb niet alles teruggelezen. Wat kletsen jullie gezellig veel. Bij mij is de einde-cyclus koorts wwer begonnen. Ik heb net 3 dagen innestelingsspatjes achter de rug. Ik hoop dat het vanaf vandaag wegblijft... Vorige maand bleef het aanhouden met vkm tot gevolg . Hoop dat het inderdaad raak is en het wondertje blijft zitten. Spannend. Wie is er nog allemaal op het einde van de cyclus? Ik denk dat de huidige cyclus 30 dagen gaat duren; mijn ei was 1 dag later .