nee debs.. gebruik nix verder. en ja, seks is lekker en leuk, maar dat pakje kan wel achterwege blijven dan whahahahahha.
maffe meiden ooh maffe melige meiden bedoel ik... jullie sporen niet... Ik vind het ook wel vervelend dat ik in deze situatie zit, maar mijn tijd van 9 maanden lol komt... Nou ik ga weer terug naar the Phantom of the Opera...Ooh check mijn zwanger en meer blogje... kleintjegeresteijn.zwangerenmeer.nl weer een nieuw blogje...
Ben helemaal klaar met bijlezen.... En ik moet zeggen: we zijn nog maar met 18 (officieel) maar ik heb zo'n vermoeden dat er toch nog wat roze in het vat zit hoor. Sim moet er gewoon nog even aan wennen, Zoe is volgens mij hard op weg en zo zijn er nog wel meer. Ik wil positief blijven denken! Daarom nog maar even een hulpje: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
*vangt de overige HCG op.* tja. alleen klein beetje om straks DUIDELIJK test te hebben hahaha...als aanvulling op mijn eigen
ik MOET de dingen doen vandaag dat ik gisteren heb laten liggen. *probeerd zo tussen door de afwas weg te werken*
IK WIL OOK JA! Hey Jedi kwam even kieken of je een posi test had, maar zie weer een andere banner? Kan niet alles teruglezen hier op het werk!
ze gaat nu vanuit dat de druppels bloed die ze had toen haar ongi was(die ze dacht haar late ei was) dus gaat nu volgend ronde in.. en gelukkig net op tijd te klussen
Nou, nog even dan, staan jullie klaar? HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG En nu ben ik echt weer effe uitgedrupt hoor. Houd trouwens al mijn HCG voor de augustus-meisjes hier, want MvM wil hier niet langskomen. Moet mijn urine 25 km verderop zelf wegbrengen. Met baan en Siem naar KDV brengen en zo, vraag ik me af hoe en wanneer ik dat moet doen. Dus als ik moe piesse, ist voor jullie meiden!