Even een rare vraag, wie kan me helpen? Ben deze maand begonnen met temperaturen. Van de 12de tot en met de 19de (gister) 37.0 Nu vanochtend 37.2 Wil dit iets zeggen?
Gefeliciteerd Marooz wat super voor je! En Tammy gefeliciteerd, joepie weer 2 erbij. Ik zat net een beetje te bladeren bij de augustus 2008 mamma's, wat spannend, al die beebjes die komen. Wie van ons zou ook binnenkort bij de mamma's schrijven... ik wil wel hoor! En ik hoop het voor jullie allemaal ook! En dat we dan allemaal onze zwangerschappen van elkaar kunnen volgen. @ ppa het klinkt wel spannend. Ik heb nog maar 1 cyclus gemeten, en toen ging de temp nadat ie eerst snel was gestegen na mijn ei alleen nog maar een klein beetje omlaag... tot vlak voor ongi, toen snel omlaag.
Tammy: Gefeliciteerd! Kijk, nummer 3 al vandaag, tenminste, als je Sim meetelt. Hoe is het daar nu mee? Weet iemand dat? Of ga je pas over een paar dagen opnieuw testen? Succes!
*is heftig aan het broekeloeren* Weet dat een beetje roze niets hoeft te betekenen, maar vrees toch t ergste hoor! Duivels, laat mij met rust, Ik heb rond de eisprong goed geklust! Ik slik trouw mijn etos pillen en doe erg mijn best. Ik wil zo graag 2 streepjes op mijn zwangerschapstest! Duivels, bel bij mij niet aan, Want ik wil mijn naam in het roze zien staan!
Haaa, natjes, bij jou begint het ook spannend te worden hè? Een beetje bruin mag altijd hoor. Heb zelfs hele maandverbandjes gehad bij zwangerschap nummer 1. Pfff, de 27e pas testen. Hou je dat vol? Ík word er zelfs zenuwachtig van!
Dames, wilde even afleiding, maar merkt dat het niet lukt. Heb net geconstateerd dat ik nog niet over een oud probleem heen ben en zit nu al twee uur te piekeren. Ondertussen gelukkig wel de was kunnen wegwerken en even orde op zaken gesteld op papier, maar in mijn hoofd blijft het spoken. Ga zo even boodschappen doen en dan weer verder piekeren...
Haha er zitten een paar echte dichters onder ons. Ik ga over een klein uurtje lekker naar de kapper. Zal tijd worden ben al in geen maanden geweest. Zit even na te denken en vrees dat ik al meer dan een half jaar niet ben geweest. Dus denk dat het wel weer mag. Liefs Zoe
Uhmmmm heb 3 dagen terug getest 5 dagen voor nod om de spanning eraf te halen die was uiteraard negatief. Kan nu wel geduld opbrengen tot woensdag.. En het was 1 drup bruin tijdens slaap, meer niet en dat was rond de innestelingsfase..ben dus retenieuwsgierig naar de test Na hoeveel dagen teste jij ook alweer pas positief?
Veronika, Dus dan zou die stijging positief kunnen zijn? Even overal hoop uit halen.... Hoe gaat het bij jou?
goedemiddag! ik heb heerlijk 12 uur achter elkaar geslapen ahhhhhhh mmmmmm! zo meteen eens even lekker shoppen, en dan ben ik weer helemaal bijgekomen van 2 vrije daagjes! maar eerst een megareageerverhaal: @milla rose: welcome back! werkte het, het even niet forummen en minder stressen? ik hoop het, je zult het binnen een paar dagen weten! [-o< @caecilia: temp gedaald? das nie goe... *knuffff* @linnie: ik duim ook voor jou! @monaliasmile: what the piep zijn 'innestelingsspatjes' ? @female: hoe is het? geen bloed meer? *super*! @jedid: ik denk (en dacht toen ook al) dat je spotting je ongi was; dat is dus super want 1. je cyclus is korter 2. je bent zonder verdriet ronde 6 uitgegaan (want je wist het niet) 3. je bent alweer in je vruchbare dagen! nu zitten we allebEI in ronde 7. en je weet wat ze zeggen over 7. it's the lucky number! klusserdeklussucces! PS hoe doe je dat film kijken&studeren tegelijk! filmpje luisteren misschien? hih hih @juud: hee jij zwangere babe! hoestie? en ruzie met lief over de telefoon? stomme telefoons ook *snel goedmaken hoor* knufff @debs: ben je er weer? hoe gaat ie? ik kijk wel even op em em em. *knuffelsmak* super van je ovu test: ei is on the weeeeeeeeej! @nrg: roze? vandaag? woeii wat kan dat zijn? innestelroze is te laat... ongi te vroeg toch? @veronika: hee you, leuk je weer eens te lezen! hoe gaat ie? over 6 dagen testen? spannund... succes! @limmeke: gij wederhelft! kom eens door met dat ei van je! je hebt het nu lang genoeg verstopt. leuk en aardig dat verpleegsterspakje, maar het wordt tijd voor een zwangerschapstrouwjurk! wanneer heb je weer date met echomuts? EI en wel NU (en daarna meteen BABY) @ marooz: jaaaaaaaaaaaaaaaah eindelijk het is zover!!!! en terecht, je wacht al zo lang!!!!! gefeliiiiiiiiii en geniet!!!!!! *blije knufff* @katjak: WELKOM in het kippenBUShokje spannend, je mag testen maar doet ut nog niet maar bent al wel lekker zwangerig onredelijk tegen je hubby! dus ik heb goede hoop voor je! @spiffy: nega test? boehhh maar je weet het he,,, zolang er geen bloed is mag je hoop houden! @zoe: heey nachtmerries? BRR eng is dat, heb ik ook vaak last van. ben je nu weer een beetje bijgekomen? kan de hele dag bij je blijven he, als je zo eng droomt en in paniek wakker wordt.. @tammy: gefeliiiiiiiiiiiiiiiiii en geniet!!! @mystik lady/jolan/katjak: als je meer wil weten over em em em moet je even per email info vragen! @puzz: hee hoe is ie? beetje over verdriet van spook heen? en is snorretje *lief*? morgen gyn: succes hoop dat je een fijne hebt! belangrijk is dat he! @teigetje: we stoppen wel even kan je rustig instappen! @natjes: wat spannend wordt het! maar misschien moet je toch een op zaterdag ook en befaamde Klingels Struikel Pies Ongelukje hebben hoor! @juud: wat is ur? komt er oud verdriet/oude stress op? need help or *knuf*? @audrey: waar is jij, mede-dicht-fanaat? MELDEN! @de rest: allemaal roze worden en snel een beetje! hier regent het en ik ben in een saaie luie bui. ga maar eens even lekker de stad in onder blije roze plu. luieliefs luiklingel.