van wat ik weet dood (als niet.. maakt in ieder geval minder kwaliteit) speeksel sperma maar aangezien de zaad niet in je mond zit..hahahaha
@ Ceacilia: heb je op rood gezet op de lijst van de vorige pagina. Balen meis! @jedid: volgens mij niets bijzonders gemist? @debs: Lijkt me dikke onzin dat je je hubbie niet eerst mag bewerken alvorens je seks gaat hebben. Of je moet zo'n enorme speekseltoevoer hebben dat zijn piele druipt van het speeksel. En ja als je dan seks gaat hebben is het niet bevordelijk voor het zaad... maar verder? Zou me er echt niet druk om maken!
Hey! Zie dat er nog weer wat zwangeren bij zijn...daar wordt ik blij van! Bij mij nog steeds niets, heb wel last van m'n buikje en minder eetlust, ga zaterdag een nieuwe test doen. Hoe is het verder hier?
@Debsje....heb net even gegoogled en inderdaad...speeksel is niet goed voor de vruchtbaarheid van het sperma. Misschien toch maar iets anders verzinnen....seksy lingerie?
Hahahaah druipt van de speeksel LOL nee ben altijd heel netjes hou nie van druipende pielemuizen hahaha
*natjes rent even naar de mmm chatbox, kunnen de mensen daar (redelijk anoniem) even hun naam ed geven, kan ik jullie opzoeken! @debs: uhhh ik jou op hyves? Nope alleen gaby!
*ligt in deuk* ziet debs alweer met volle mond zitten speeksel zou neit goed zijn voor sperma.. maaaaaaaaar heb laatst artikel gelezen waarin staat dat het helemaal achterhaalt is. als speeksel idd zo zaaddodend is.. vraag ik me af wrom we dan massaal allemaal aan de pil hebben gezeten was dit een simpele, goedkopere en minder pomprotzooiinjelijfmethode geweest. als jij je mannetje gewoon oraal verwend debs, dan komt het speeksel helemaal niet in aanraking met het zaad he.. en tegen de tijd dat die klaar is.. is jouw speeksel allang opgedroogd. Tis wat anders als jij je bloemetje volledig laat opvullen met speeksel om de boel aan het glijden te houden.. *ziet mannetje van debs al met grote grijns zitten*
dat is ut um dus juist de ene zegt dit en de ander dat.....dit las ik namelijk weer op het zwanger worden topic *Wat betreft speeksel dit is pure onzin zolang er geen zaad dodende pasta in verwerkt zit is er niets aan de hand het sperma zwemt altijd beter in het speeksel dan dat alles droog is, tuurlijk de kwaliteit van het sperma blijft op zijn best als je rekbaar slijm hebt maar dat is maar 1 a 2 dagen*